Nextgen: a sikeres vállalkozói generációváltás titkai

Vágólapra másolva!
Hogyan lehet egy sikeres vállalkozást felépíteni és a sikert több generáción keresztül fenntartani? Hogyan építhetjük fel személyes brandünket? Hogyan válhat sikeressé egy családi vállalkozás a multik között? Sok más mellett ezekre a kérdésekre ad választ a 2015. június 17-én megrendezésre kerülő NeXtgen Konferencia.
Vágólapra másolva!

Valódi generációs sikerek titkát kapod meg

A Help2StartUp Kft. a Forbes Magyarországgal és az Origo Üzletrésszel együttműködve rendezi meg a NeXtgen Konferenciát, amelynek témája elsősorban az, hogyan adhatják át sikeres vállalkozók a stafétabotot a következő generációnak. A konferencián sikeres magyar vállalkozók, üzletemberek és marketing szakemberek tartanak előadásokat.

Magyar sikerek

Dr. Katona Klára és Katona Eszter saját családi vállalkozásuk, a 18 éve működő Katona Borház példáján keresztül mutatják majd be, hogyan hajtható végre a generációváltás folyamata egy cég vezetésében. Pantl Péter, a HELL ENERGY Magyarország Kft. kommunikációs és marketing igazgatója a személyes brand építésének folyamatáról beszél majd, hazai hírességek mintáján keresztül vezeti le, miként építhető fel egy olyan személyes márka, amely meghatározó erejű lehet a piacon.

Kiváló előadók

Dr. Illéssy János, a Lebona Kft. Ügyvezető igazgatója válságkezelési, controlling stratégiákról tart majd előadást, létfontosságú ismeretekről beszél, amelyeket egy vállalkozás menedzsmentjében minden generációnak ismernie kell. Fazekas Zsolt, az Euronics tulajdonosa elmondja, hogyan érhetnek el kis- és középvállalkozások a multik uralta szektorban is komolyabb sikereket.

Előadást tart Geszti Péter, a magyar média és marketing világának veteránja, a Nemzeti Vágta és az ARC ötletgazdája, és bemutatja, hogy a folyamatosan változó és fejlődő üzleti világban hogyan őrizhető meg és tartható fenn a kreativitás.

Az előadások szüneteiben a résztvevők kapcsolatépítési fórumokon vehetnek részt.

Regisztrációra és jegyvásárlásra itt van lehetőség.