Megmutatjuk, hogy milyen lesz az üdítőipari óriás új logója

A világ 10 legdrágább reklámja
7. Pepsi – “Joy of Pepsi” (2001) – $8.1 million
Vágólapra másolva!
A Világgazdaság számol be róla, hogy a Pepsi bemutatta az új logóját, amelyet idén ősszel Észak-Amerikában már bevezetnek, jövőre pedig világszerte is megjelenik.
Vágólapra másolva!

Az új megjelenés hasonlít az 1990-es évekbeli verzióra, amely a marketingesek szerint megragadt az emberek agyában, de a logó új elemekkel egészül ki, amelyek célja, hogy modernebbé tegyék a márkát.

Az alábbi képen az elmúlt évtizedek logói láthatók időrendi sorrendben, a montázs utolsó elemén az új logó:

A Pepsi 125 éve létezik, és időnként frissíti a márkáját, a jelenlegi kinézetét 2008-ban vezették be.

A cég emellett az év elején azt is bejelentette, hogy a cukormentes kólának a receptjét is megváltoztatják.

További részletek ide kattintva olvashatók.

A cikk kiemelt képe illusztráció.