Hivatásos Uno-játékost keresnek, heti 1,5 millió forintos fizetésért

uno, játék, kártyajáték, társasjáték, kártya, illusztráció
6 April 2019, Wuhan China : Uno game cards scattered all over the frame and one card showing the reverse side with Uno logo close-up
Vágólapra másolva!
A Mattel játékgyártó bejelentette, hogy hivatásos Uno-játékost keres, aki segítene népszerűsíteni a vállalat új Uno játékát. A fizetés összege is tükrözi a játék szellemiségét.
Vágólapra másolva!

Az Uno kártyajáték mögött álló Mattel a TikTokon hirdette meg a kártyajáték rajongóinak álomállását. A cég ugyanis „vezető Uno-játékos" részmunkaidős pozícióra keres egy személyt.

A szerencsés kiválasztott egy fontos feladata lesz, hogy New Yorkban, négy héten keresztül népszerűsítse az új Uno Quatro nevű játékot

– ezt a hagyományos kártyalapok helyett speciális lapkákkal kell játszani.

Hivatásos Uno játékost keres a Mattel Forrás: Shutterstock/Copyright (c) 2020 Natalia Bostan/Shutterstock. No use without permission./Natalia Bostan

A hivatásos játékosnak heti négy napon, napi négy órában kell dolgoznia. A feladatai közé tartozik majd, hogy interjúkat adjon és szerepeljen a közösségi médiában. A cég felhívta a figyelmet arra, hogy a jelölteknek képesnek kell lenniük hosszú ideig ülni, illetve játékasztalokat és sátrakat felállítani a helyszínen.

A fizetést is az Uno szellemiségében állapították meg. A kiválasztott ugyanis heti 4444,44 dollárt (kb. 1,6 millió forint) kap majd, utalva az Unóban található +4-es kártyalapra, melynek helyes használata állandó viták tárgya a szenvedélyes játékosok körében.

A Mattel a BBC megkeresésére nem árulta el, hogy az állás meghirdetése után hányan jelentkeztek a munkára.

A nemzetközi rajongók azonban nem szállhatnak versenybe, ugyanis a jelöltnek 18 év feletti amerikai állampolgárnak kell lennie.

A friss bejelentés azt követően érkezett, hogy bár a Mattelhez köthető Barbie-film hatalmas nemzetközi siker, a vállalat gyenge pénzügyi eredményekről számolt be. A Mattel az április-június közti negyedévben nagyjából 1 milliárd dolláros árbevételt ért el, ami 12 százalékos csökkenés volt a megelőző év azonos időszakához képest. A cég nyeresége közben, éves alapon, 68 millióról 27 millió dollárra esett vissza.