Csak vásárol a HG360 reklámügynökség plakátügyben

2015.06.08. 18:35

A HG360 nem „készítette" a kormány bevándorlással kapcsolatos nemzeti konzultációs kampányában megjelent plakátokat, csupán azok kihelyezéséért és a felületek lefoglalásáért felelt - derül ki a HG360 Origóhoz eljuttatott közleményéből.

Csak a kampány egy részéért

Az elmúlt napokban több olyan cikk is megjelent a HG360 reklámügynökség szerepéről a kormány bevándorlással kapcsolatos nemzeti konzultációs kampányában, amelyek tényként állították, hogy a HG360 reklámügynökség a kampány egészéért kizárólagosan felel, így a kreatív anyagok előkészítéséért is - olvasható a közleményben. 

Az egyik nemzeti konzultációs plakátFotó: Polyák Attila - Origo

Nem a kreatív feladatokért felelnek

Mint azt Csetényi Csaba, a HG360 vezetője a Kreatívnak korábban kifejtette: a reklámügynökség csak a kampány médiavásárlást intézi. A munkában más megbízott cégek is részt vesznek, a HG360 feladata a médiavásárlási tevékenységen túl nem terjed ki a kreatív feladatokra - állította Cselényi.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK