A szuperszonikus utasszállító négy motorja közül az egyik az Atlanti-óceán felett meghibásodott, ezért a deltaszárnyú gépnek mélyebbre kellett ereszkednie, és hangsebesség alá lassulnia. Így azonban a szokásosnál sokkal több üzemanyag fogy, ezért a pilóta úgy döntött, hogy a Londontól 250 kilométerre nyugatra fekvő walesi fővárosban landol. A 99 utast busszal vitték tovább Londonba.
A Concorde-ot a franciák után a jövő hónaptól a brit légitársaság is kivonja a forgalomból, a néhány hónappal ezelőtti bejelentés szerint gazdaságossági okokból.
A szuperszonikus repülést két komoly csapás is érte az elmúlt két évben: 2000-ben az Air France egyik Concorde-ja Párizs mellett felszállás közben lezuhant, 114 ember életét kioltva, alig több mint egy évre rá pedig a New York-i és washingtoni repülőgép-eltérítéses terrortámadások okoztak máig ható súlyos válságot a polgári repülésben.
A Concorde-ok leállításának másik oka az, hogy a karbantartást kizárólagossággal végző európai Airbus konzorcium nem hajlandó tovább vállalni az összesen mindössze tíz brit és francia példány egyre kevésbé kifizetődő szervizelését.