A jövő évi RB20-nak rendkívülire kell sikerülnie, ha felül akarja múlni a 2023-ban 22-ből 21 versenyt megnyerő elődjét, az RB19-est. Az idei autó továbbfejlesztett változatán elsősorban az autó súlyának csökkentésével szerezhet extra időt az energiaitalos csapat, a Red Bull pedig ki is akarja használni, hogy az FIA a 798 kg-os minimumsúly-határon jövőre nem változtat.
A Forma–1-es csapatok meg is próbálnak bemenni a 798 kg-os érték alá, hogy aztán a szezon során legfeljebb ballasztsúllyal kelljen javítani az autó egyensúlyán. A Motorsport olasz kiadásának értesüléseit idézve a hu.motorsport.com arról írt, hogy a Red Bull is ezzel próbálkozik, azonban az FIA cranfieldi tesztközpontjában
az RB20 orrkúpja megbukott a frontális törésteszten.
Nem egyedi alkalom ez a fajta "bukás", ugyanis például a 2022-es szezont megelőzően is hasonlóan járt a Red Bull, és akkor a Mercedesnek is korrigálnia kellett az autóján a sikertelen teszt után.