Jobb lett volna elhalasztani a PC-s változat kiadását.

Múlt pénteken megjelent számítógépekre a PlayStation 4-en óriási anyagi és kritikai sikert aratott Horizon Zero Dawn. A játék önmagában kiváló, de súlyos technikai problémákkal küzd, ami óriási meglepetést okozott, mivel a motorját használó Death Stranding PC-s kiadása minden szempontból kiválóra sikeredett.

Horizon Zero DawnForrás: Sony

A Horizon Zero Dawn legtöbbeket érintő problémái, hogy az első indításakor 10-20 percig shadereket optimalizál, még felső kategóriás processzorok és videokártyák mellett is rossz sebességgel fut, néha váratlanul bezuhan a képkockasebessége, számottevő grafikai hibákat produkál, továbbá egyeseknél összeomlásra is hajlamos. Végül nem ideális, hogy az átvezető jelenetekben az animációk fixen 30 képkockás sebességhez készültek, így elég furán mutatnak magasabb sebesség mellett.

AMD és Intel processzorokon, GeForce és Radeon videokártyákon is jelentkeznek a gondok.

A fejlesztő Guerilla Games röviddel a játék kiadását követően megerősítette, hogy vizsgálja a súlyos és gyakori gondok javát, ám egyelőre nem tudni, hogy mikor kerülhet az elvárt állapotba a játék. Ez óriási csalódás, jobb lett volna elhalasztani pár héttel a kiadását, nem ezt érdemlik 50 euróért a vevők.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!