Tömegével ömlenek a kínai fiatalok az élő streaminges üzletbe

Livestreaming
Vágólapra másolva!
Egyre nő az ágazatban a verseny, a fiatalok pedig tömegével próbálnak szerencsét az élő streaminggel.
Vágólapra másolva!

Otthagyni egy állást, akár diplomával is, és élő streamingbe kezdeni? Nagy divat ez Kínában, ahol sokan naponta több órán át a kamerába beszélnek, a többi idejüket pedig a sminkelés, hajbeállítás teszi ki. A jelentések szerint a kínai fiatalok milliói ömlenek az élőstreaminges ágazatba, ahol sikersztorikat és eladásokat keresnek az olyan platformokon, mint a Tmall, a Taobao vagy a Douyin (a TikTok helyi verziója).

Livestreaming Forrás: Wechat

Az élőstreaminggel bárki megpróbálkozhat, akinek van egy mobilja, de kitűnni már nehéz, a piac telített, nagy a verseny, nehezen lesz a dologból karrier. Ennek ellenére a felmérések szerint a fiatalok több mint 60 százaléka internetes influenszer vagy streamer szeretne lenni Kínában.

Az ágazatban már 3 éve 1,23 millió embert készített videókat, és már tavaly is 480 milliárd dollárnyi eladást generáltak. Sok ügynökség a fiatalok képzésére és a márkák közvetítésére szakosodott. Az ilyen együttműködésektől nem csak extra eladást várnak, de a márkaérték reklámozását is. Immáron nem csak a nagy akció és a sok eladás a cél, hanem a történetmesélés és az érdeklődők hosszú távú megtartása, így a márkák kedvéért a streamerek barátként kezelik a nézőiket, a vevőket, személyes kapcsolatokat alakítanak ki, hogy ösztönözzék a megbízó termékeinek vásárlását.