650 ezren búcsúztak Bajor Imrétől

Bajor Imre, Meseautó
Vágólapra másolva!
A Meseautóban ugyan több a reklám, mint a film, de így is nyerte a sávot.
Vágólapra másolva!

Az RTL Klub átlagos közönségarányát meghaladó nézettséggel ment a Bajor Imre halála miatt képernyőre került Meseautó - a film, amely a leggyakoribb és legszembetűnőbb termékelhelyezésének kétes rekordját tartja itthon. A remake-et az épp tévézők 21 százaléka választotta, 657 ezren nézték végig a Nielsen adatai szerint.

18-49-es nézettség: látszik, hogy 19.30-ig a TV2 állt jobban, onnan vette át a vezetést az RTL Forrás: Nielsen

A Meseautó a 18-49-es célcsoportban is szépen robogott, 21,1 százalékkal ment a fiatalabb nézőknél, miközben verte az Édes életet és a Gonosz álarca című sorozatot.

Bajortól sokan elbúcsúztak az elmúlt két napban. A színész felesége, Ildikó is üzent: "Köszönöm az igaz barátoknak, hogy végig segítettek és mellettünk álltak a legnehezebb időszakban. Köszönöm az embereknek, hogy szerették Imrét. Ő ezt végig érezte, tudta, emiatt dolgozott, amíg tudott, még betegen is. Ettől a szeretettől őrizte meg optimizmusát a végsőkig."