Három kipufogót, négy hajtott kereket és 304 lóerőt kapott a legvadabb Corolla

Toyota GR Corolla
Vágólapra másolva!
A Toyota GR Corolla még erősebb formában kapta meg a GR Yaris háromhengeres turbómotorját, de az összkerékhajtáson is osztozik a két hot hatch. Sajnos Európában nem fogják forgalmazni.
Vágólapra másolva!
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

Míg a részben versenycélokra, rali homologizációs alapnak fejlesztett GR Yaris csak körvonalaiban és stíluselemeiben idézi az azonos nevű városi kisautót, és valójában egy szinte teljesen új konstrukció (egyedi háromajtós karosszériával), a GR Corolla esetében elegendőnek látták a Gazoo Racing mérnökei az ötajtós karosszéria megerősítését. A hátsó kerékdobok, a padlóalagút, valamint az üzemanyagtartály előtti padlólemez merevítésén kívül préselt szénszálas tetőlemez biztosítja a szükséges szerkezeti szilárdságot a Circuit Csomaggal szerelt példányokban (szürke autó), amelyek még alumínium géptetőt és első ajtókat is kapnak a tömegcsökkentés érdekében.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

Ezekkel a GR Corolla menetkészen

1475 kilót nyom, ami ugyan 195 kilóval több, mint a GR Yaris tömege,

viszont 1 kilóval kevesebb, mint a Volkswagen Golf R-é. A sárvédők elöl 20, hátul 30 mm-rel szélesebbek lettek, ebből következően az autó 60 mm-rel szélesebb (1850 mm) a normál ferdehátú Corollánál; a hosszúság az egyedi lökhárítók miatt 4370-ről 4410 mm-re nőtt.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

A GR Corolla hajtáslánca alapvetően megegyezik a vele közös gyártósoron készülő GR Yariséval. Bár az 1,6 literes, háromhengeres motor nem változott, ám a kipufogórendszer és a motorvezérlés áthangolásával teljesítményét 261-ről 304 lóerőre, forgatónyomatékát 360-ról 370 Nm-re emelték. A diffúzorba integrált három kipufogóvég nem csak egyedi hangzást biztosít a háromhengeres motornak, de a farnak is különleges megjelenést kölcsönöz.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

A hajtáslánc többi eleme is megegyezik a GR Yarisból megismerttel, a rövid utakon kapcsolható, gázfröccs-automatikával szerelt hatfokozatú manuális sebességváltótól a változtatható nyomatékelosztású összkerékhajtásig.

A Circuit Csomaggal szerelt GR Corollákban elöl és hátul részlegesen önzáró Torsen differenciálmű javítja a tapadást,

illetve könnyíti meg a kigyorsítást a kanyarokból. Kifejezetten a hátsó kerekek megcsúsztatására szolgál a hétköznapi Corolla elektronikus parkolófékje helyett beépített mechanikus kézifékkar.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

A futómű elöl változatlanul MacPherson rugóstagokat alkalmaz, módosított rugókkal, lengéscsillapítókkal és kanyarstabilizátorokkal; a hátsó futómű kettős keresztlengőkaros. A nyomtáv elöl 60, hátul 85 mm-rel nőtt, ami a 18 colos keréktárcsákra szerelt Michelin Pilot Sport 4 abroncsokkal komoly kanyarsebességre teszi képessé az autót.

Egy literből 190 lóerőt hoztak ki, ez a világ legnagyobb fajlagos teljesítményű háromhengeres motorja Forrás: Toyota

Különleges a GR Corolla aerodinamikai csomagja is: az első lökhárító, valamint a GR-Four felirattal ellátott küszöbtoldat az autó oldalfala mentén áramló levegőt simítja el, a megemelt motorházfedélbe és az első kerekek mögé vágott légkivezető nyílások elvezetik a forró levegőt, a hatalmas tetőszpojler pedig fokozza a leszorítóerőt. A GR Corollából készül egy alapverzió is (piros autó), amely hagyományos, egybefüggő motorházfedéllel, kisméretű tetőszárnnyal, valamint karbon helyett acél tetőlemezzel kerül forgalomba.

Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla
Toyota GR Corolla

Az ötszemélyes beltérben sportautós környezet fogadja az utasokat: a GR-logóval hímzett sportüléseket, a műszerfalat és a kormánykereket dekoröltések díszítik, a sebességváltó gombját egy limitált széria erejéig

Toyoda Akio cégelnök aláírása díszíti

– ő egyébként tesztpilótaként személyesen is részt vett a modell kifejlesztésében.

Teljesen ki lehet kapcsolni a menetstabilizálást Forrás: Toyota

Újdonság a digitális GR műszeregység, amely egy 12,3 colos, színes kijelzőre épül, de látványos grafikák helyett a lényegre koncentrál: a fordulatszám és a sebesség mellett megjeleníti többek között az összkerékhajtás aktuális üzemmódját, a turbónyomást, a kapcsolt sebességfokozatot, valamint a hossz-, illetve oldalirányú gyorsulás mértékét.

A GR Corolla értékesítése 2022 második felében veszi kezdetét Észak-Amerikában és Japánban, Európában azonban úgy tűnik, nem fogják forgalmazni.