Olaj a tűzre - Seat Ibiza Cupra 1.9 TDI

Vágólapra másolva!
A Seat Sport gondozásában fejlesztett Ibiza Cupra nemcsak a fellépését tekintve tüzes járgány, hanem menetteljesítményei sem átlagosak. Még akkor sem, ha a sportos kisautót turbódízel motor hajtja!
Vágólapra másolva!

Élénksárga színe miatt aktuális tesztautónk amúgy sem az a forgalomba beleolvadó, rejtőzködő típusú járgány, de az Ibiza Cuprát más okból is alaposan megcsodálják a járókelők - egyesek elismerő pillantásokat küldenek a pilóta felé, mások ellenszenvvel vegyes irigységgel viseltetnek iránta. Bizony, van mit nézni a kocsin! A Seat Sportnál ugyanis olyan ruhát adtak a már önmagában atletikus kocsira, mintha egyenesen csatába indítanák kidolgozott izmoktól dagadó katonájukat.

A harci felszereléshez agresszív szabású kötények, méhsejtszerkezetű hűtőrács, kályhacső méretű ovális kipufogó, krómhatású kerettel megspékelt hátsó lámpák, tetőspoiler, sportos fekete tükörházak és 17 colos, duplaküllős könnyűfém keréktárcsák tartoznak. Ugyancsak hatásos a felnik mögül kivillanó hatalmas féktárcsa (átmérője elöl 312, hátul 232 mm), illetve a vörös színű, négydugattyús féknyergek (opció) látványa. Azonban egy csapásra megváltozik a nézelődők ábrázata, amikor meghallják a kocsi hangját. Szinte leolvasható az arcukról, mit gondolnak: "Dízelmotor egy ilyen dögös járgányba? Ugyan már!" Csakhogy a laikusoknak sejtelmük sincs arról, mire képes a kategória és egyben a Seat történetének legerősebb gázolajos egységével felvértezett Ibiza.

Nyomatékosítva

Forrás: Autó-Motor


Forrás: Autó-Motor


Forrás: Autó-Motor