Ilyen fizimiskát kaphatnak a következő generációs Porschék
A csütörtök reggel kezdődött Párizsi Autószalonon bemutatott újdonság ugyan nagyon hasonlít az ötajtós Panamerára, ám a formáját tekintve már inkább a következő generációs Porschék stílusát vetíti elő. Akárcsak a Mercedes CLS Shooting Brake esetében, nagy valószínűséggel nem ezt a kombit fogják venni majd a zöldségesek és a nagycsaládosok, mert a Sport Turismo inkább hasonlít egy kupéra, mint egy kombira, ráadásul a csomagtartó jó részét elfoglalja a hibrid hajtáslánc.
Nem az a tipikus "pakolós kombiforma", de a leendő vevőkörnek valószónűleg nem is hely, hanem egy szép fenék kell
Ami a méreteket illeti, a kombi egy kicsit alacsonyabb és rövidebb a jelenlegi Panameránál, de kicsinek így sem mondható mert így is közel öt méter (4950 mm) hosszú és majd két méter (1990 mm) széles. Természetesen nem csak a külseje, hanem a tanulmány utastere is jelentősen eltér az eddig ismert Panameráétül. A műszerfal teljesen digitális, de a német autógyártók Apple mániája tetten érhető a középkonzolon is, itt egy iPad szerű érintőképernyőt sikerült rakniuk, kiváltva ezzel a megszokott gombokat.
Újragondolták a Panamera utasterét, a vastag középkonzol ugyan megmaradt, de kapott egy hatalamas érintőképernyőt, teljesen digitális a műszerfal is
A luxuskombi a Panamera hibrid változatának továbbfejlesztett hajtásláncát kapta. Elöl a jól ismert 3 literes V6-os motor van 333 lóerővel, de ennek már egy 95 lóerős elektromos motor segít be a hajtásba, ami azt jelenti, hogy kétszer erősebb, mint a Porsche párhuzamos hibridjeiben jelenleg használt megoldás. A Porsche állítása szerint a csomagtartó alá épített lítium-ion akkumulátorokat 2,5 óra alatt is fel lehet tölteni konnektorról, ami után akár 30 kilométer is lehet a tisztán elektromos üzemű hatótáv. A kombinált átlagfogyasztást állítólag 3,5 liter.
Továbbfejlesztették a már jól ismert hibrid hajtásláncot, a rendszer összteljesítménye 416 lóerő