„A körülöttem ülő utasok teljesen kikészültek.
A mellettem ülő srác hányt, amikor meglátta, mi van a tányéromban.
Még az egyik légiutas-kísérő is azt mondta, ezek után ő sem tudna egy falatot sem lenyelni a repülőn kínált ételből." – nyilatkozta a Daily Mailnek az utas.
A csótányos incidens mellett más is utalt arra, hogy a légitársaságnak nem erőssége a higiénia: amikor Raghuvanshi kivette takaróját a lezárt nejlonzsákból,
egy hosszú, fekete hajszálat talált rajta.
A légitársaság szóvivője, Dhananjay Kumar elmondta, hogy az Air India rendkívül komolyan veszi az esetet, és azonnali vizsgálatot rendel el az ügyben. A beszállító céggel máris felvették a kapcsolatot.
Ezenkívül a repülőtársaság egy másik szóvivője a Twitteren kért elnézést Raghuvanshitól: „Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért. Zéró tolerancia van érvényben ebben a kérdésben. Folynak a kötelező vizsgálatok."