Így születnek a legendás filmek tökéletes pillanatai

a Paramount Channel október végéig futó imázskampánya
Vágólapra másolva!
Kultikus filmek legjobb pillanataira irányítja a figyelmet a Paramount Channel legújabb imázskampánya. A Viacom csatornája igazi filmrajongókhoz szól: azt mutatják meg, hogy egy-egy jól ismert jelenet mögött leginkább a részletek tökéletes összhangja rejlik.
Vágólapra másolva!

A Paramount Channel általában a mozifilmek élményvilágát állítja imázskampányai középpontjába, és ez most sincs másképp.

Forrás: Paramount Channel

Az óriásplakátokon, online felületeken, a közösségi médiában és televízióban is látható mostani, őszi imázskampány a nagy filmek emlékezetes jeleneteit mutatja be, és rámutat arra is, hogy ezek a pillanatok nem véletlenül váltak felejthetetlenné, hanem

tudatos alkotói döntések sorozata formálta őket ilyenné.

Forrás: Paramount Channel

Ha ugyanis egyes részleteiket kicseréljük, akkor a szóban forgó jelenetek teljesen elvesztik a jelentőségüket.

Forrás: Paramount Channel

Forrest Gump buszmegállós ücsörgése egy doboz bonbonnal az ölében, egy bicikli kosarában megbújó, a Hold előtt átsuhanó E.T. sziluettje, vagy a megmozduló vizespohár fenyegető látványa a Jurassic Parkból.

a Paramount Channel október végéig futó imázskampánya Forrás: Paramount Channel

Az említett filmek ismert jelenetei

a filmtörténelem meghatározó snittjeivé váltak,

és a rendezőik nem véletlenül alktották meg a legjobb összhatást bennük. Ezt a gondolatot mutatja be a csatorna nemrégiben indult imázskampánya, a minden felületen együtt megjelenő, három képkocka-változattal.

Forrás: Paramount Channel

A Filmek, amiket pont így szeretünk szlogenű kampány koncepcióját a Viacom kreatív csapata dolgozta ki, a 70 másodperces promóciós kisfilm házon belül készült, a hozzáforgatott anyagok gyártását a Proud Production végezte, az off-air megvalósításért a Café Communications felelt, a kreatív fotókat Nánási Pál készítette.

Forrás: Paramount Channel

Martsa András, a Paramount Channel senior promo producere azt mondta, „egy olyan kampányt szerettünk volna, amely nemcsak felvillantja a legikonikusabb pillanatokat a Paramount Channel legikonikusabb filmjeiből, hanem

lebontja a negyedik falat, és betekintést enged magába az alkotói folyamatba.”

„Mindenki azonnal felismeri E.T. sziluettjét a Hold előtt, mindenki tudja, milyen színű ruhában harcol Uma Thurman a Kill Bill-ben, mindenki látja maga előtt, ahogy

Ezek olyan erős képek és tökéletes pillanatok, amelyeket ma már nem is tudunk másképp elképzelni. De a tökéletességig nagyon hosszú út vezet, és a kampányban ennek az útnak az állomásait próbáltuk elképzelni és megmutatni, játékos formában, tisztelegve a filmek alkotói előtt, akik felejthetetlen pillanatokkal ajándékoztak meg minket.”

A látványos imázskampány plakátjaival országszerte bárki találkozhat, a promóvideó pedig a tévében, az online, illetve a közösségi médiában, valamint a mozikban is fut.