A francia fővárosban szeptember elején nyitotta meg kapuit a Cheval Blanc nevű luxusszállodalánc újabb érdekeltsége,
ahol éjszakánként közel 1300 eurót (több mint 460 ezer forint) is elkérnek egy szobáért
– írja a Bloomberg nyomán a Világgazdaság.
A Cheval Blanc márkának eddig összesen csak négy szállodája volt különböző üdülőparadicsomokban, az új hotel megnyitásával a szállodalánc belépett a nagyvárosi piacra is. A márka mögött a világ egyik legnagyobb luxuscikk-csoportja, a francia LVMH áll, amelyhez a Louis Vuitton mellett többek között olyan márkák tartoznak, mint például a TAG Heuer, a Bvlgari, az Hublot vagy a Christian Dior.
A képre kattintva tekintse meg galériánkat az új párizsi álomhotelről:
Az új párizsi szálloda földszint alatti szintjén egy 100 méteres feszített víztükrű medence várja a vendégeket, méreteit tekintve ez az egyik legnagyobb medence, amely megtalálható a francia szállodaiparban.
A hotel legfelső emeletén található apartman pedig Párizs legnagyobb penthouse lakosztályai között van: összesen 11 000 négyzetméter, saját medencével, vetítővászonnal és panorámás terasszal rendelkezik.
A szállodalánc mögött álló luxuscikk-csoport márkái mindenütt megtalálhatók: a Parfums Christian Dior szépségápolási termékeivel szerelték fel a fürdőszobákat, a Chaumet és a Tiffany & Co. drágakövekkel díszítették az ablakokat.
A projekt megvalósulása egy 16 éves beruházás eredménye, az LVMH-csoport összesen mintegy 766 millió eurót (mintegy 270 milliárd forint) szánt a történelmi Samaritaine áruházkomplexum átalakítására,
amelyben most 72 szoba és négy étterem várja a luxusra vágyó vendégeket.
A Bloomberg azonban arra is emlékeztet, hogy a beruházásnak voltak kritikusai: egyes helyiek úgy érzik, hogy a fényűző hotel megépítése tovább erősíti Párizsnak azt az imidzsét, hogy a város a külföldi turisták játszóterévé vált.