Tízezren változtatnák meg a nevüket, hogy életük végéig ingyen szendvicset ehessenek

Subway étterem, fast food, gyorsétterem, tuna sandwich, halas szendvics 
 Seremban,,Malaysia,-,8/9/2019,:,Subway,Restaurant,Inside,The,Mydin commercial,franchise,lunch,salad,sign,sandwiches,branch,club,log
Seremban, Malaysia - 8/9/2019 : Subway restaurant inside the Mydin hypermarket in Senawang, Negeri Sembilan. Amongst the most popular sandwich is the Italian BMT, Tuna and Subway Club
Vágólapra másolva!
A Subway szendvicslánc különleges kampánnyal állt elő. Élete végéig ingyen szendvicseket ajánlott fel egy nyertesnek, aki hajlandó rá, hogy a keresztnevét hivatalosan is Subway-re változtassa meg. Mindössze 96 óra alatt közel 10 ezer ember jelentkezett a névváltoztatásra.
Vágólapra másolva!

Úgy tűnik, a Subway szendvicsek rajongói készek bármit megtenni azért, hogy életük végéig ingyen ehessenek a kedvenc éttermükben. Olyannyira, hogy még a keresztnevüket is megváltoztatnák.

Múlt hét kedden indult el a cég különleges kampánya, melynek során bárki jelentkezhetett a gyorsétterem weboldalán,

aki hajlandó lenne hivatalosan Subway-re változtatni a keresztnevét.

Ezért cserébe pedig a kisorsolt nyertes élete végéig ingyen fogyaszthat a szendvicsezőben.

Élete végéig ingyen szendvicseket kap, aki hajlandó Subway-re változtatni a nevét Forrás: AFP/2015 Getty Images/Joe Raedle

Az amerikai akció hatalmas siker volt, ugyanis mindössze 96 óra alatt közel 10 ezer ember jelentkezett rá a vállalat erre létrehozott weboldalán (SubwayNameChange.com). A jelentkezési határidő augusztus 4-én járt le, és a nyertest még ebben a hónapban kisorsolják.

A vállalat egyébként átvállalja a 750 dolláros jogi költséget is, ami a névváltoztatással jár.

A New York Post számításai szerint az élethosszig tartó ingyen fogyasztás nagyjából egy 50 ezer dolláros ajándékutalványnak felel meg.

Nem ez azonban az első alkalom, hogy a Subway ehhez hasonló elképesztő kampányt indított. A vállalat tavaly ugyancsak élethosszig tartó ingyenes fogyasztást ajánlott annak, aki vállalja, hogy

a cég logóját a hátára vagy a mellkasára tetováltatja.

Akkor egy coloradói egyetemista, James Kunz nyerte meg az élethosszig tartó ingyen szendvicsezést. A férfi később azt nyilatkozta, nem bánta meg a döntését.