Így gondoskodik a legnehezebb időszakban is vásárlóiról a Lidl

Vágólapra másolva!
Hazánk piacvezető áruházlánca kormányunk intézkedéseivel összhangban továbbra is törekszik a lehető legjobb árak biztosítására, sőt a hatályos rendeletben előírt kötelező akcióknál is rendre többet ad vásárlóinak.
Vágólapra másolva!

A Lidl Magyarország az elsők között döntött úgy az év elején, hogy árcsökkentésbe kezd. A vállalat a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny továbbadásával több, mint 500 termék – köztük alapvető élelmiszerek – árát mérsékelte, de az árstop kivezetését követően is mindent megtesz annak érdekében, hogy a magyar családok mellett álljon és a széles, kiváló minőségű, kedvező ár-érték arányú kínálata mellett számos egyéb módon is támogassa vásárlóit abban, hogy a jövőben is a lehető legkedvezőbb áron intézhessék bevásárlásaikat.

A szeptember számos család számára anyagilag megterhelő időszak volt, éppen ezért a Lidl minden évben kiemelten készült az iskolakezdésre: a több héten át tartó „Velünk gyerekjáték a sulikezdés" kampányának keretében áruházaikban közel 200-féle, az oktatáshoz kapcsolódó termék volt elérhető, hogy az óvodás, általános és középiskolás, és az egyetemi hallgatók is megtalálják a kínálatban a számukra szükséges termékeket – sok esetben ráadásul a tavalyi áron.

Forrás: Lidl

A hazai statisztikákból azonban arra következtetésre lehet jutni, hogy ezt az időszakot meghaladóan is rendre fogynak a magyar háztartások tartalékai, az emberek tehát próbálnak még inkább spórolni. A KSH legfrissebb adatai szerint 16,4%-kal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest, amely összességében egy hónap alatt 0,7%-kos-, élelmiszerek esetén 0,3%-os drágulást jelent. Napjaink gazdasági helyzetének okán a fogyasztók hónap eleji és vége közti költései között a rés (gap) egyre szélesebbre nyílik, a beszerzés fókusza elsősorban az élelmiszeren van– tartós fogyasztási cikkekre egyre kevesebbet költenek az emberek. Széles körben ismert, hogy a Lidl a vásárlók érdekeit tartja szem előtt: az infláció letörésében és a magyarok támogatásában vívott harchoz az alacsony árak biztosításával tud hozzájárulni, ami jelentős megtakarítást jelenthet a különösen árérzékeny vásárlók számára, erre akár több milliárd forintot is fordít a Lidl. Az áruházlánc az árstop kivezetését követően is folytatja árcsökkentési programját, így a „Többet adunk" akciója keretében egyes esetekben akár 50 százalékos árcsökkentést is ad vásárlóinak.

Forrás: Lidl

A vállalat akciós árpolitikájának részeként hétről – hétre újabb termékek árát mérsékli, az „Azonnali árzuhanás" keretein belül hétről hétre újabb kedvezményeket biztosít vásárlóinak.
A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 15 százalékos kötelező akciók keretében is többet ad vásárlóinak. A kedvezmények mértéke akár 50 százalékos is lehet. A vállalat digitális hűségprogramjával tovább csökkenthető a bevásárlás összege, a Lidl Plus hetente 10-12 kedvezményre jogosító kupont és egyéb kedvezményeket is biztosít a felhasználók számára, amelyet a vásárlók 30 százaléka ki is használ.

Forrás: Lidl

Mindezek mellett idén márciusától már minden áruházban elérhetőek az egyébként rendkívül népszerű „Mentsük meg" csomagok, melyeknek köszönhetően a külsőleg már nem tökéletes, de még fogyasztható gyümölcsök és zöldségek egységesen 399 forintos áron vásárolhatóak meg, Mivel a kezdeményezés a vásárlók körében nagy sikert aratott, így a gyümölcsök és zöldségek mellé csatlakoztak a pékáruk is. Az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható édes és sós termékeket fél áron, 2 és 5 darabos egységcsomagban találjuk a pékáru pultok közelében kihelyezett displayeken.

Az elkövetkező hetekben is érdemes azonban figyelemmel követni a Lidl akciós újságait, mert hétről-hétre újabb és újabb termékekkel találkozhatnak a vásárlók a megszokott, kiváló ár-érték arányban.

További információ itt és itt.