Mivel az új RS6 két legnagyobb vetélytársa, az 514 lóerős Mercedes E63 AMG és az 507 lóerős BMW M5 már egy ideje forgalomban vannak, az Audinak mindenképpen nagyot kell durrantani az autóval, amit valószínűleg erősebb motorral érnek el. Az előző, 450 lóerős RS6 generáció sok szakújságírónál a báránybőrbe bújt farkas jelzőt kapta, és számos kritikus az Audi modelljét tartotta a három sportváltozat közül a legjobbnak az összkerékhajtás miatt. Lehet, hogy épp a felfokozott várakozások vagy a gyártó maximalizmusa miatt tolták el a megjelenését a szeptemberi Frankfurti Autószalonról egészen jövő júniusig.
Bár hivatalos információ még nem érkezett a német gyártótól, az új RS6 feltehetőleg megkapja az S6 5,2 literes V10-es motorját, de a mérnökök egy turbófeltöltőt is rátesznek, amivel a teljesítmény már 520-550 lóerő körülire nőhet. Kívülről az S6-tól az ovális, dupla kipufogó, a szélesebb sárvédők, a hátsó diffúzor, a 20 colos felnik, az első LED-sor eltűnése és a nagyobb elülső légbeömlők különböztetik meg.