A Corollából generációkon keresztül gyártott kombit a Toyota, aztán amikor az ötajtóst Aurisra keresztelték át, eltűnt a kínálatból a családi modell. Jövő év közepén viszont visszatér, az Auris új generációjából puttonyos kiadást is faragtak a japánok.
Nem sikerült rosszul a kombi, de talán mégsem a szépségéről lesz híres, arról viszont annál inkább, hogy a kompakt szegmensben elsőként érhető el hibrid hajtáslánccal. Ugyanazokat a motorokat (1.3 és 1.6 benzin, 1.4 és 2.0 dízel) kapja az Auris Touring Sports, mint az ötajtós, a hibrid hajtás is a jól ismert 1,8-as benzines és elektromotor kombinációjából áll össze.
A kombi rakodópereme nyolc centivel van alacsonyabban, mint az ötajtósban, a raktér 30 centiméterrel mélyebb. Sajnos, a csomagtartó pontos kapacitásáról nem közölt adatokat a Toyota.