A hagyományos, közúti engedéllyel rendelkező járműveknél nagyon ritka, hogy a kormány középen legyen, a legtöbben csak a 90-es évek legendáját, az 1992-ben bemutatott McLaren F1-et tudnák említeni, mint hasonló elrendezésű utcai autót.
A Trinity Motorsports Group egy ügyfél megrendelésére építette meg 300 munkaóra alatt a szintén középre helyezett vezetőüléssel rendelkező Porsche 911 Callera S-t, amelyet most egy Monterey-i árverésen szeretnének eladni 100 ezer dollár körüli áron. Csak a kocsi átalakítása állítólag 75 ezer dollárba került, de még így sem lehet közúton használni, versenypályán viszont már 49 ezer kilométert tettek bele.
Belül meghökkentő a látvány. A műszerfalat a középkonzollal együtt kompletten elhúzták jobbra, amíg a kormány épp középre nem került. A baloldalon maradt üres részt karbon betétekkel fedték le, a "középkonzol" és a kézi váltó karja a vezetőüléstől jobbra található.
Az utasülés természetesen áldozatul esett a műveletnek, a sofőr viszont egy négypontos övvel felszerelt versenyülésben foglalhat helyet. Mivel az ülést egy, az autó hossztengelyére merőleges sínre szerelték, a vezető ugyanúgy a bal oldalról szállhat be, mint a normál autókban, utána becsúszhat középre.
Nemcsak a vezetési élmény növelésére volt jó az átalakítás, hanem arra is, hogy a hátsó ülések használhatóvá váljanak: mivel végre lett előttük lábtér, a vezető akár már két felnőttet is magával vihet a versenypályás száguldásra a korábbi egy helyett.