Datsun 280Z veteránteszt galéria

Forrás: Retro Mobil
1/20
Sikeres volt a Z-modell az amerikai pályaversenyzésben (SCCA), sőt, 1973-ban még a Safari Rallye-n is indultak egy 240-esselForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/20
Európai modellekről valók a lökhárítók, ez a kétüléses kivitelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/20
Az elegáns fakormány is gyári extraForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/20
A rádió gyári, felette a légkondi és fűtés-szellőzés csuszkái, fent a térképolvasó lámpaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/20
Jó a pedálok térköze, de a fék meredeken állForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/20
Mélyen ülnek az órák, a sebességmérőn km/h skála is vanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/20
Jól látható helyre, középre és magasra szerelték a kiegészítő műszereketForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/20
Látványos a hűtőbordás hátsó fékdobForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/20
Az USA-specifikáció szerint piros indexeket kellene viselnie, de ezek európaiakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/20
Nagyok az ajtók, könnyű beülni. Az utasoldali visszapillantó extrafelszerelés voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/20
Egyszerű az ajtókárpit, a kilincset alulra, kézközelbe tettékForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/20
Tárolóként is szolgál a könyöklőForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/20
Sportkupéhoz képest elég nagy a csomagtér, az első üléstámlák előredöntésével belülről is elérhetők a csomagokForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/20
A 280Z-ben a nagyobb tank miatt csak mankókerék fér elForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/20
A 280-asból készült a legtöbb Z-modell (gyári kódnevén Nissan S30), csak 1978-ban 62 699 darabForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/20
Nem gyári tartozékok, de jól mutatnak, és korhűek is a Rota felnikForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/20
Injektor eteti az L28-as motort. A kis fedelek felnyitásával hozzáférhető az akku és az ablakmosó tartályaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/20
Elöl MacPherson a futómű, a fékek Girling-Sumitomo tárcsákForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/20
A hátsó Chapman-rendszerben a féltengelyek is a felfüggesztés aktív részeiForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/20
A szélesítések és az orr-spoiler is egykori gyári kiegészítő, a G-Nose csomag részeiForrás: Retro Mobil