Képeken a párizsi Rétromobile Motor Show
Közel fél évszázada mutatnak be veterán járműcsodákat a francia főváros legnagyobb kiállítási központjában.

Közel fél évszázada mutatnak be veterán járműcsodákat a francia főváros legnagyobb kiállítási központjában.
Mutatjuk, mennyit kértek egy új Suzukiért, Opelért, koreai diszkontmodellért vagy posztszocialista relikviáért!
1985-ben már Moszkva utcáit járta a praktikus 2104-es, de itthon a Merkúrnál várni kellett a bevezetésre.
Nemcsak cégvezetők és politikusok, hanem alvilági figurák is hamar rászoktak a Bálna-Mercire és társaira.
Nem voltak szépek, de tágas, sokszor hétülés utasteret kínáltak a buszlimuzinok. Vajon miért haltak ki mára?
Míg nálunk Kádár Jánosék a Mercedesre esküdtek, a csehszlovák nagykutyáknak farmotoros T613 Special járt.
50 éves a hihetetlenül kényelmes Citroen CX, amely hosszú pályafutása alatt több mint egymillió vevőre talált.
A DS utódának tartott legendás modellből 16 évig tartó gyártása alatt több mint egymillió példány készült. Az 1975-ben Az Év Autójának választott CX a francia elnökök és a raliversenyzők körében egyaránt népszerű volt.
Kényelmetlen a sátor, drága a hotel? Az ezermester guruló víkendházat fabrikált egy kiszuperált Zukból.
Nem is gondolná, miről másoltak szorgosan a mérnökök a ma világelső japán márka első autójának tervezésénél.