Mercedes-Benz 230.4 W115 (1975)

Forrás: Retro Mobil
1/21
Az 1973-as ráncelvarrásnál megújultak és előrébb is költöztek a külső tükrök. Ekkor tűntek el a pillangóablakok isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
2/21
Az 1973 utáni autókon már nem volt alsó díszcsík, a fényszórók burája pedig teljesen lapos lettForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
3/21
Drága volt, 1975-ben a 230.4-est 17 504 márkáért adták. Ennyiért legalább két átlagos családi autót lehetett kapni akkoribanForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
4/21
Több mint 1,9 millió W115-ös készült összesen, ebből 87 609 volt 230.4-esForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
5/21
Alaktényezője elég magas, 0.45Forrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
6/21
A hátsó szélvédőfűtés extralistás volt, a bordázott lámpákat a következő húsz évben minden Merci viselteForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
7/21
A kerekek 14 colosakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
8/21
Az kor divatja szerint egymással szemben működnek az ablaktörlőkForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
9/21
Részletgazdag műszerfalat nézegethet a vezető, balról a vízhőfok, a tankszint és az olajnyomásForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
10/21
A fehér kárpit jól áll neki, az ajtók közhelyesen halkan és pontosan csukódnakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
11/21
Fejedelmien kényelmesek az epedás ülések, a könyöklő extrafelszerelésForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
12/21
Komfortos a helykínálat akár hosszú túrákhoz isForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
13/21
A második kiadás új kormánnyal érkezett, a középkonzol is újdonság voltForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
14/21
A márka első házi fejlesztésű automatáját az R107, a W116, és később a W123-as sorozat is használtaForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
15/21
Légkondi nincs, csak egyszerű fűtésszabályozó, a rádió modern, alatta a jókora hamutartóForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
16/21
A tükrök kézzel, belülről állíthatókForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
17/21
Bonyolult készülék a karburátor, automata szívatóval és a váltót vezérlő vákuumcsövekkelForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
18/21
Elöl lent A-, felettük U-karokból áll az első felfüggesztés, a fékek ATE-Dunlop gyártmányúakForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
19/21
Innen nem látszik, mert a kerék felőli oldalon van: a rögzítőfék külön fékdobokat használForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
20/21
Az M115-ös motor blokkja vas, vezérlése lánchajtásúForrás: Retro Mobil
Forrás: Retro Mobil
21/21
A több mint fél köbméteres csomagtartóhoz igazított hatrészes bőröndkészlet drága extra voltForrás: Retro Mobil