A közönség a céges csapatépítéseket tudományos pszichológiai módszertanra és sportos megmérettetésekre alapozó Battlejunglet tartotta a legjobbnak, míg a zsűri a szív- és érrendszeri betegségekben szenvedők életét megkönnyítő, a ruházatba EKG-t építő MyCG-t jutalmazta különdíjjal.
A tabletre optimalizált eleven mesekönyv arra alapoz, hogy a gyerekek mai nemzedéke már beleszületik a digitális világba. A BOOKR interaktívan mesél, modern és játékos, a kis célcsoport pedig nem csak a mesehallgatásba, de a tanulásba is játékosan és élvezettel kapcsolódik be.
Az alkalmazásban van egy könyvespolc, ahová rakodva/letöltve offline is olvashatók a mesék, konkrétan egy könyvesboltnyi.
A BOOKR Kids 23 ország 148 induló vállalkozása közül került ki győztesen. A győztes csapat hat hónapon át élvezheti az OXO Labs akcelerátorprogramját, ugyanennyi ideig dolgozhat a Lofficeban, és főleg 150 ezer eurós befektetési ajánlatot kap a Power Angelstől.
A 10 döntős csapat közül a közönség a Battlejungle csapatára húzta be a legtöbb voksot. A HR-es tréningszolgáltatásokat alapjaiban megreformáló cég, amely az az Oppenheim ügyvédi iroda támogatását élvezheti 1 éven keresztül, hatalmas piacot céloz meg innovatív szolgáltatásaival.
A zsűri a kardiovaszkuláris betegségekben szenvedő MyCG csapatát jutalmazta különdíjjal. A francia székhelyű cég, amely egy szív- és érrendszeri beavatkozásokra specializálódott magánklinikát is működtet, egy ruhába építhető EKG fejlesztésén dolgozik.