Különös együttműködésbe fogott a brit luxuscég a kínai tech vállalattal

Burberry ruhák, kiegészítők
3013761 01/21/2017 A Burberry store in Moscow. Natalia Seliverstova/Sputnik
Vágólapra másolva!
Az ikonikus brit luxusmárka, a Burberry együttműködést kötött a kínai Tencenttel, hogy a közösségi média révén "luxus üzleti interakciókat" alakítsanak ki. A vállalat pénteken nyitotta meg első „közösségi kiskereskedelmi üzletét" a kínai Sencsenben – írja a BBC.
Vágólapra másolva!

A Burberry az egész kínai üzlethálózatára kiterjesztené a koncepciót. A sencseni partnerség az első lépés abban, hogy a kínai innovatív cég mutassa be a brit divatipari céget a kínai vásárlóknak, mivel

a vállalat vásárlóerejének 40 százalékát a kínai vevők adják.

Illusztráció Forrás: Getty Images/Christian Vierig

– nyilatkozta Marco Gobbetti, a Burberry vezérigazgatója.

A Tencent WeChat közösségi üzenetküldő platformja nagy szerepet játszik az új ügyfélélmény kialakításában, mivel az applikációt több mint egymilliárdan töltötték le az országban.

A WeChat program lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy feltárják az exkluzív tartalmakat és a személyre szabott élményeket, amiket megoszthatnak a közösségi média hálózatain.

Továbbá az összes terméket QR-kóddal látták el, amit beolvasva elérhetőek a termékinformációk is.

– tette hozzá Gobbetti.

Illusztráció Forrás: AFP/Sputnik/Natalia Seliverstova

A kiskereskedelmi elemzők dicsérték a vállalat "hibridüzlet" kezdeményezését, amivel ötvözi az online és a hagyományos vásárlást.

Shaun Rein, egy kínai piackutató csoporttól elmondta, hogy a brit divatipari vállalat megelőzte vetélytársait, és megértette a közösségi média és az e-kereskedelem fontosságát a kínai fogyasztók körében.

A luxusmárkák növelik jelenlétüket az ázsiai országban,

mivel a koronavírus-járvány következtében a kínai vásárlók nem tudtak elutazni az európai és amerikai üzletekbe, hogy drága bevásárlóutakon vegyenek részt.

Siddharth Pathak, a Kearney menedzsment tanácsadó cég partnere elmondta, hogy Kína a legjobb hely a digitális és közösségi média, valamit a luxusholmik kiskereskedelmi jelenlétének növeléséhez.