A Burberry az egész kínai üzlethálózatára kiterjesztené a koncepciót. A sencseni partnerség az első lépés abban, hogy a kínai innovatív cég mutassa be a brit divatipari céget a kínai vásárlóknak, mivel
a vállalat vásárlóerejének 40 százalékát a kínai vevők adják.
Ez megváltoztatja az ügyfelekkel való kapcsolattartást"
– nyilatkozta Marco Gobbetti, a Burberry vezérigazgatója.
A Tencent WeChat közösségi üzenetküldő platformja nagy szerepet játszik az új ügyfélélmény kialakításában, mivel az applikációt több mint egymilliárdan töltötték le az országban.
A WeChat program lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy feltárják az exkluzív tartalmakat és a személyre szabott élményeket, amiket megoszthatnak a közösségi média hálózatain.
Továbbá az összes terméket QR-kóddal látták el, amit beolvasva elérhetőek a termékinformációk is.
Ez egy egyedülálló hely a teszteléshez és tanuláshoz, valamint az innovációk kipróbálásához, amit ezután ki lehet terjeszteni a kínai Burberry hálózat többi részére is"
– tette hozzá Gobbetti.
A kiskereskedelmi elemzők dicsérték a vállalat "hibridüzlet" kezdeményezését, amivel ötvözi az online és a hagyományos vásárlást.
Shaun Rein, egy kínai piackutató csoporttól elmondta, hogy a brit divatipari vállalat megelőzte vetélytársait, és megértette a közösségi média és az e-kereskedelem fontosságát a kínai fogyasztók körében.
A luxusmárkák növelik jelenlétüket az ázsiai országban,
mivel a koronavírus-járvány következtében a kínai vásárlók nem tudtak elutazni az európai és amerikai üzletekbe, hogy drága bevásárlóutakon vegyenek részt.
Siddharth Pathak, a Kearney menedzsment tanácsadó cég partnere elmondta, hogy Kína a legjobb hely a digitális és közösségi média, valamit a luxusholmik kiskereskedelmi jelenlétének növeléséhez.