A logó a vállalatok, szervezetek márkaidentitásának egyik legfontosabb eleme. Így nagyon lényeges döntés a cégek számára, hogy mennyi pénzt költenek az emblémájukra. Az egyszerűség kulcsfontosságú tényező lehet a megfelelő dizájn megalkotásában. Ugyanakkor néha elképesztően sokba kerül az, hogy egy vállalat - vagy egy rendezvény - olyan logót használjon, melyet szerte a világon felismernek, és így hozzájáruljon a cég sikeréhez. Cikkünkben bemutatjuk a legdrágább logókat.

Az emberek általában egy vállalat vagy egy esemény logójával találkoznak először, így azt úgy kell megalkotni, hogy jó benyomást tegyen a cég jövendő ügyfeleire, vásárlóira, vagy éppen egy jelentős rendezvény résztvevőire. Így nem meglepő, hogy a világ legismertebb márkáinak némelyikénél hatalmas összegeket fektettek az arculat tervezésébe. Azonban a legdrágább logók nem mindig a legfeltűnőbbek, ugyanakkor gyakran tükrözik egy vállalat méretét.

Galériánkban bemutatjuk azokat a logókat, amelyekre a cégek a legtöbb pénzt költötték. A ranglista elkészítésében a MyCreativeShop weboldalt használtuk.

A képre kattintva megnyílik a galéria, amiben a világ legdrágább logói szerepelnek!

A képre kattintva megnyílik a galériaForrás: AFP/Getty Images/Justin Sullivan