A P&G virtuális kiállítása minden látogató számára nyitva áll, beleértve azokat is, akik nem regisztráltak a CES 2022-re. Ebben a virtuális környezetben a látogatók élőben kapcsolatba léphetnek a vállalat szakértőivel, és az alábbi fejlesztésekről tájékozódhatnak:.
A Tide bemutatja, hogyan képes csökkenteni a mosás környezetünkre gyakorolt hatását, és megismertet
az első űrmosószerrel, amelyet az űrhajósok idéntől a Nemzetközi Űrállomáson fognak használni.
A márka a NASA-val együttműködve az űrkutatásból szerzett tapasztalatait olyan innovatív megoldások kidolgozásában kívánja hasznosítani, amelyek a Földön is használhatók a ruhaneműk környezeti hatásainak csökkentésére.
Legutóbbi fejlesztésük egy teljesen lebomló mosószer, amelyet kifejezetten az űrben való használatra terveztek a rossz szag, a tisztaság és a folteltávolítási problémák megoldására, ugyanakkor alkalmas zárt rendszerű vízrendszerben való használatra is.
Ez az innovatív megoldás teszi lehetővé a mosást olyan erőforrás-korlátozott környezetekben, mint a mélyűr vagy a bolygó vízhiányos területei.
A GilletteLabs Bugatti Special Edition Heated Razor: a világ első fűtött borotvájának és egy autóipari legendának találkozása. A melegíthető borotvafej az arcápolási rutint élvezetes, korszerű felhasználói luxusélménnyé emeli. Az új fejlesztés egy nyélbe épített hámlasztócsíkkal rendelkező borotva, amely eltávolítja a bőrről a szennyeződéseket és az elhalt hámsejteket, mielőtt a pengék a bőrrel találkoznának, így a bőrápolás és a borotválkozás egy lépésben történő kombinálásával a legkiválóbb borotválkozási élményt nyújtja.
A P&G Beauty 2019 óta először tér vissza a CES-re a BeautySPHERE bemutatásával. A vállalat első virtuális világának portálja a vállalat fenntartható szépségápolási törekvéseinek legújabb állomása, egy magával ragadó, innovatív metaverzum, amely a felelősségteljes szépségápolás egymással összefüggő értékeire helyezi a hangsúlyt, és a szépségnek a világban betöltött pozitív erejét hivatott bemutatni.
„A P&G-nél kompromisszum nélkül törekszünk az innovációra, amely világszerte javítja a fogyasztók életét" – mondta Marc Pritchard, a vállalat globális marketingigazgatója. "Izgatottan vártuk, hogy virtuálisan visszatérhessünk a CES-re, hogy megosszuk, miként inspirálták a fogyasztók új termékeink és tapasztalataink széles skáláját, beleértve azokat az innovációkat is, amelyek megoldásokat kínálnak olyan sürgető kihívásokra, mint például a környezeti fenntarthatóság."