Százmilliók követik a Budapesten forgatott kínai valóságshow epizódjait

illusztráció  időjárás napsütés, eső, felhő, Budapest,,Hungary,-,Aerial,Drone,View,Of,The,Downtown,Of elisabeth square,blue sky,capital,city,church,destination,panora
Budapest, Hungary - Aerial drone view of the downtown of Budapest on a sunny summer day. This view includes Elisabeth Square with ferris wheel, St. Stephen's Basilica and Hungarian Parliament building
Vágólapra másolva!
Adásba került a „Chinese Restaurant" című kínai valóságshow első része, amelynek forgatási helyszíne Budapest. A sorozat már a felvétel alatt kiemelkedő nemzetközi érdeklődést váltott ki, indulásának első hetében több mint 160 millióan követték, hogy a milliós követőtáborral rendelkező ázsiai hírességek milyen vendéglátónak bizonyulnak. A sztárok mellett a budapesti látványosságok és a magyar gasztronómia is fontos szerepet kapnak az epizódokban. Számos európai és ázsiai ország szeretett volna a műsornak otthont adni, a produkció végül Magyarországot választotta a Magyar Turisztikai Ügynökség munkájának köszönhetően.
Vágólapra másolva!

Az egyik legnagyobb kínai tartomány elsőszámú kereskedelmi csatornáján, a Hunan Satellite TV-n futó sorozatot június és július között vették fel egy külön erre a célra kialakított, Duna-menti budapesti étteremben. A produkció rendkívüli népszerűsége már az előkészületek során megmutatkozott:

a helyszín bejelentését követően számos kínai rajongó váltott repülőjegyet, hogy a magyar fővárosban találkozhasson kedvencével

– derül ki a Magyar Turisztikai Ügynökség közleményéből.

A korábbi évadokban a csatornához tartozó médiafelületeken megjelenő tartalmak milliárdos eléréseket produkáltak, így várható volt, hogy százmilliók követik majd a valóságshow következő adásait is. A számos budapesti tájat, látványosságot bemutató nyitó epizódot egy hét alatt több mint 160 millióan tekintették meg a televízió internetes csatornáján, így a főműsoridő legnézettebb tartalma volt. Ezen felül a legnagyobb közösségi média felületeken is a legkeresettebb szórakoztató tartalom volt ebben az időszakban.

A turizmust is támogatja a Budapesten forgatott kínai valóságshow sikere Forrás: Shutterstock/Copyright (c) 2017 Rudy Balasko/Shutterstock. No use without permission./Rudy Balasko

„Kiemelkedő siker, hogy számos, nemzetközi viszonylatban is rendkívül kedvelt ázsiai és európai nagyvárost is magunk mögé utasítva Budapestre tudtunk csábítani egy ilyen népszerű produkciót. Hiszen egy televíziós sorozat képes könnyűszerrel felkelteni a figyelmet hazánk iránt. A korábbi évadok tapasztalatai alapján a „Chinese Restaurant" jelentős hatással lehet az Ázsiából érkező turisták úti célválasztására.

Külön öröm volt számunkra, hogy a megfelelő forgatási helyszínek kiválasztásában a Magyar Turisztikai Ügynökség nyújthatott teljeskörű segítséget. Emellett hatalmas lehetőség, hogy Magyarország gasztronómiája is szerepet kapott a műsorban" – emelte ki Jakab Zsófia, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

A forgatás során a 20 sztár és a 200 fős stáb 21 napon keresztül önállóan látta el az összes, vendéglátással kapcsolatos feladatot, az alapanyagok beszerzésétől, az ételek elkészítésén át a felszolgálásig.

Így a forgatás miatt Magyarországra utazó rajongók akár a Vásárcsarnokban is találkozhattak kedvenceikkel, amint éppen friss zöldségeket válogatnak az aznapi menühöz.

A hetedik évad további epizódjai hetente kerülnek majd adásba, az ismétlések Kínában a Mango TV online csatornáján, Európában pedig a legnépszerűbb online videómegosztó platformon is megtekinthetők.