Egyre biztosabb, hogy Taylor Swift éppen zajló Eras turnéja a világ legsikeresebb koncertsorozata lesz, az énekesnő körül egyre nő a rajongás. Tekintve, hogy Swift szinte minden lépésével címlapokra kerül, nem meglepő, hogy a vállalatok is igyekeznek kihasználni a hírverésben rejlő lehetőségeket.
Így tett a Heinz is, amely a napokban kiadott egy olyan limitált mennyiségben megjelenő szószt, melyet az énekesnőről szóló online pletyka ihletett meg.
A Swift-rajongók körében ugyanis vasárnap elterjedt a pletyka, hogy romantikus kapcsolat lehet az énekesnő és a Kansas City Chiefs amerikaifutball-csapat játékosa, Travis Kelce között. Swiftet ugyanis látták, amint neki szurkol a vasárnapi meccsen.
Ezt követően pedig egy Swift rajongói X-fiókon (a korábbi Twitter) megjelent egy kép, amelyen az látható, hogy Swift egy étteremben csirkét rendelt ketchuppal és egy szósszal, amely valószínűleg az USA-ban rendkívül népszerű „ranch" nevű öntet.
A Heinz ezen a ponton érezte úgy, hogy érdemes lehet lecsapni a sztorira. A rajongói oldalon szereplő képhez tartozó szövegben ugyanis az olvasható, hogy a kérdéses két szósz „ketchup and seemingly ranch", vagyis „ketchup és látszólag ranch". Ezt követően döntöttek úgy a Heninznél, hogy kiadnak egy limitált szószt „Ketchup and Seemingly Ranch" névvel.
A Fox Business értesülése szerint az énekesnő által ihletett szószból mindössze 100 darab kerül forgalomba, és ez a szám sem véletlen. A 100-as szám ugyanis Taylor Swift kedvenc számának (13), illetve Kelce mezszámának (87) összege.
Bár egyáltalán nem világos, hogy az énekesnő és a focista között van-e egyáltalán bármilyen kapcsolat, ez nem akadályozta meg a rajongókat (és láthatólag a vállalatot sem) abban, hogy fokozzák az énekesnő körüli felhajtást.
A pletyka egyébként Travis Kelce számára is kedvező, mivel a kipattanása után a nevéhez köthető áruk eladásai 400 százalékkal ugrottak meg.
Forrás: Business Insider