Vágólapra másolva!
A lakosság körében akarja népszerűsíteni az állampapírokat az Államadósság Kezelő Központ, a kétéves reklámkapányra legkevesebb kilencszázmillió forintot szánnak. A tenderre jelentkező öt cég közül a legelőnyösebb ajánlatot tevő Vivaki Hungary Kft. került ki győztesen.
Vágólapra másolva!

Kilencszázmillió forintot fordít az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK) Zrt. arra, hogy reklámkampányokkal állampapírok vásárlásra buzdítsa a lakosságot - derül ki a pénteki Közbeszerzési Értesítőben megjelent hirdetményből.

Az ÁKK által kiírt tenderen a Vivaki Hungary Kft. nyert, amely az öt jelentkező közül a legelőnyösebb ajánlatot tette. Bár a kiírás 900 millió forintról szól, ettől 150 százalékkal is eltérhet a cég, vagyis maximum 2 milliárd 250 millió forintot költhet kommunikációs kampányokra a következő két évben.

Az ÁKK az [origo]-val azt közölte: mivel a lakossági befektetőkre lehet a legstabilabban számítani, ezért az elmúlt években is rendszeresen szerveztek kommunikációs kampányokat. Korábban a Vivakival még nem dolgoztak együtt. Az ÁKK a többi ajánlattevő üzleti érdekére hivatkozva nem árulta el, hogy a nyertes ajánlattevőn kívül még kik vettek részt az eljárásban, illetve milyen ajánlatot tettek.

A 2001-ben alakult cég fő tevékenységi köre a hirdetés és a reklámügynökségi tevékenység, vezetői tisztségviselői között pedig több külföldi, köztük cseh és horvát állampolgár is található. A Vivaki a Szerencsejáték Zrt.-vel is szerződött február elején. A Szerencsejáték Zrt. meghívásos zártkörű pályázaton választotta ki a céget arra, hogy 3,5 milliárd forint értékben médiafelületet vásároljon.