Több, mint 500 termék árát csökkentette idén már a Lidl a magyar családok érdekében

lidl
lidl
Vágólapra másolva!
Ez év januárjától a Lidl a beszerzési árak csökkenéséből adódó, sőt az azon is túlmutató árelőny továbbadásával ezidáig már több mint 500 termék árát mérsékelte, s ezt a jövőben is folytatni kívánja. A népszerű élelmiszerlánc munkatársai úgy gondolják, hogy az említett költségek tovább csökkenek majd, így még nagyobb mértékben tudják segíteni a magyar családokat. Az egyes árucikkek akár 38%-kal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagosan mintegy 9 százalékkal kerülnek kevesebbe.
Vágólapra másolva!

Ahogy arról korábban is írtunk itt és itt, a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc – reagálva a fogyasztói igényekre és a piaci változásokra – az év elejétől folyamatos árcsökkentésbe kezdett, melynek köszönhetően számos árucikkük olcsóbb lett és még mindig ugyanazon az áron vásárolható meg.

A Lidl vásárlói felé való elköteleződését és felelősségét bizonyítja, hogy a kedvezőbb beszerzési lehetőségből fakadó, valamint azon is túlmutató árelőnyét teljes egészében továbbadja számukra, ennek eredményeképpen pedig valóban mérséklődtek a polci árak.

A vevőközpontú stratégiának hála 500-nál is több termék árát mérsékelte már a vállalat, s az érintett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is megtalálható, ráadásul az intézkedésnek köszönhetően a tej- és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, különböző kenyerek és péktermékek, de a rizs, a baromfi rudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek.

Újabb mérföldkőhöz érkezett hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca, amely évek óta közismerten azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat biztosítani tudja. Forrás: Lidl Magyarország

A Lidl tovább kívánja folytatni ezt a folyamatot a hazánkban, így hétről-hétre újabb és újabb termékek kerülnek alacsonyabb áron a diszkontlánc polcaira, sőt esetenként olyan termékek árát is csökkentik, amelyeket a vásárlók kedvelnek, de bizonyos szempontból élvezeti cikknek számítanak.

A közelmúltban történt intézkedések arra engednek következtetni, hogy a vállalat stratégiai célja, hogy az eddigieknél is erősebben álljon a magyar háztartások, családok mellett, hiszen számukra a különféle akciók és kedvezmények az elmúlt időszakban még inkább felértékelődtek.

A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont, kaparós nyereménykártyákat és egyéb extra kedvezményeket kínál fogyasztói számára, hiszen – ahogy közismert – hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca évek óta azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani üzleteiben.