Hatalmas siker: Nanushkában parádézik a Szex és New York sztárja a sorozat új évadában

Vágólapra másolva!
Nem túlzás azt állítani, hogy a Nanushka lassan egész Hollywoodot meghódítja, hiszen újabb világsztár bújt a magyar divatmárka egyik gyönyörű darabjába - írja a Bors.
Vágólapra másolva!

Már tényleg csak napok választják el a rajongókat attól, hogy a várva várt Szex és New York-folytatás képernyőre kerüljön. December 9-én startol az HBO MAX-on az És egyszer csak... című minisorozat.

A széria nemrég megjelent előzetese a magyar divat rajongóinak is óriási meglepetést tartogatott.

Forrás: HBO Max

A Szex és New York legújabb felvonásának előzetesében ugyanis az egyik főszereplő, a Cynthia Nixon által alakított Miranda Hobbes karaktere a Nanushka Paige Tencel overalljában látható, mely a 2021-es tavasz-nyár kollekció egyik lélegzetelállító darabja.

A magyar divatmárka az egész világot meghódította

Egy biztos, Sándor Szandra márkája nemcsak hazánkban, de a tengerentúlon is nagy népszerűségnek örvend. A Nanushkát világhírű modellek, színészek és zenészek is örömmel viselik. A magyar divatmárka hónapról hónapra újabb hírességeket hódít meg. Nem csoda, hogy az amerikai filmipar is felfigyelt rá, hiszen a Nanushka termékei már régóta elérhetőek az amerikai kontinens vásárlói számára online felületen keresztül. Sőt

New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban, a nemzetközi divat egyik fellegvárában saját boltjuk is megtalálható.

Imádják a sztárok is

Nem ez az első eset, hogy világsztárok a Nanushka márka mellett teszik le a voksukat, korábban például már Emma Watson, Salma Hayek, Alicia Keys vagy Jennifer Lawrence is a magyar tervező ruháit választották egy-egy fotózásnál. Sándor Szandra és a Nanushka lendülete tehát töretlen, kíváncsian várjuk, kit láthatunk legközelebb a magyar márka legújabb darabjában.

Igazi sikersztori

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6 mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el.