A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMagyarország
09:00Sportlövészet10m légpuska
HUNMagyarország
11:00KézilabdaMagyarország-Egyiptom
HUNEszter Muhari
11:15VívásJunyao Tang-Eszter Muhari
HUNMagyarország
12:20ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNMagyarország
12:26ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNSzatmári András
13:20VívásBolade Apithy-Andras Szatmari
HUNSzilágyi Áron
13:45VívásFares Arfa-Aron Szilagyi
HUNGémesi Csanád
13:45VívásCsanad Gemesi-Eli Dershwitz
NyílNyíl

Még kevesebb tesztelés lesz az F1-ben

Forma-1, Felipe Massa, Williams, Jerez teszt
Williams F1 Collateral Filming Days 2015 Jerez, Spain. 7th - 8th February 2015 Team Photography. Felipe Massa, Williams FW37 Mercedes. Photo: Malcolm Griffiths/Williams F1. ref: Digital Image A50A9609_MASSA
Vágólapra másolva!
Jövőre hiába kezdődik szokatlanul későn a szezon, a csapatok már csak nyolc napig gyakorolhatnak majd az eddigi tizenkettő helyett.

A csapatoknak jövőre még rövidebb idejük lesz felkészülni a Forma-1-es szezonra, az Autosport értesülései szerint ugyanis annak ellenére csak két, egyenként négynapos tesztciklust rendeznek majd, hogy a rekordhosszúságúra, 21 fordulósra tervezett idény várhatóan a szokásosnál később, április 3-án fog kezdődni.

Még az eddiginél is kevesebbet lehet majd tesztelni Forrás: Williams

Az idén és tavaly még három tesztciklus volt, és a szezon közben illetve után is lehetett gyakorolni: 2015-ben a Spanyol és az Osztrák, 2014-ben pedig a Bahreini, a Spanyol, a Brit és az Abu-Dzabi Nagydíjat követően. Ezt a lehetőséget jövőre teljesen eltörlik, vagyis a csapatok az idény során kizárólag versenyhétvégék alatt kísérletezhetnek majd a pályán az új fejlesztéseikkel – nem számítva a néhány, szigorúan szabályozott forgatási napot.

A teszteket költségcsökkentési céllal próbálják folyamatosan visszaszorítani: míg a csapatok 2006-ban még 63 ciklus alatt 411012 km-t tettek meg, az idén már csak 56543 km-t 5 ciklus alatt, és privát teszteket már egyáltalán nem rendezhetnek. A Pirelli ugyanakkor szeretné gyakrabban kipróbálni a pályán a kísérleti gumikat, hogy hatékonyabban igazíthassa az elvárásokhoz – mindenekelőtt a kerékcserék számához – azok tulajdonságait.

Ha még gyorsabban szeretne értesülni a Forma-1 legfrissebb fejleményeiről, vagy kíváncsi a kulisszák mögötti érdekességekre, kövessen minket a Twitteren, és figyelje az egész nap rendszeresen frissülő szürke dobozt a jobb oldali hasábban!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!