Rangos szakmai díjat kapott egy magyar vállalkozás

Vágólapra másolva!
A világ egyik legnagyobb és legrangosabb dizájnelismerését kapta meg egy magyar táplálékkiegészítő márka. Az 53 féle vitaminból álló termékcsaládnak 35 ország előírásainak figyelembevételével álmodta meg az egymástól megkülönböztethető, mégis egységes csomagolást.
Vágólapra másolva!

Idén összesen 3471 pályázat érkezett a rangos dizájnszakmai felhívásra, a Red Dot Awardra. A verseny rangját jól mutatja, hogy olyan márkák is indultak, mint az Apple, a Ferrari vagy a Bosch.

Az erős mezőnyben kapta az elismerést termékdizájn kategóriában a magyar Nutriversum.

Nutriversum pályaműve:

A győztes dizájn. Forrás: red-dot.org

A tervezés során a márka legfontosabb értékeit vették figyelembe: minimalizmus, barátságos megjelenítés és fenntarthatóság.

– mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketingvezetője.

– tette hozzá Fetter Ármin, a Nutriversum marketingvezetője.

A dizájn mellett a fenntarthatóságot szem előtt tartva a csomagolóanyag kiválasztásánál is egy teljesen új koncepciót hozott a Nutriversum. A vitaminok 100%-ban újrahasznosítható, simítózáras tasakokba kerültek.

Ezzel a megoldással éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termelnek.

Emellett októbertől hulladékgyűjtő állomásokkal találkozhatnak a Nutriversum üzleteibe betérő vásárlók. Ezzel a kezdeményezéssel szeretné motiválni a vásárlóit a Nutriversum az elhasznált műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére, amelyekért cserébe egyedi kedvezményeket vagy termékeket kapnak a vásárlók. A mostani innováció egy hosszú távú stratégia része, melynek célja, hogy a Nutriversum fenntartható márkává váljon a táplálékkiegészítők piacán.

A dizájn tervezését a Nutriversum marketingosztálya, Fetter Ármin marketing vezető végezte, Bali Zsófia art director, Pekár Áron grafikus és Németh Martina grafikus végezte - írta a tenyek.hu.