Jó-e a nehéz játék? Erre a kérdésre valószínűleg sosem fogunk pontos választ találni, mivel a játékosok egy része szereti az izzasztó kihívásokat, mások ezzel ellentétben viszont azzal elégednek meg, hogyha biztosított a sikerélmény. Ami a Wargaming.netet illeti, talán túlságosan is az első kategóriába tartozó gamerek kedvében szerettek volna járni, és a Massive Assault-ban elhelyezett küldetések túl nehézre sikerültek. Panaszkodtak is a játékosok a fórumokon, és meglepő módon igényeiket a kiadó megértette, sőt: a Wargaming a minap dobott fel a játék honlapjára tizenkét új scenariót, melyek ugyan nem unalmasak, viszont lényegesen könnyebbek az eredeti programba bekerülteknél. A küldetések mellett a WG azt is ígéri, hogy hamarosan egy patch is megjelenik a programhoz, melyben nemcsak az MI fog gyorsabban gondolkodni, hanem a nehézségi fokozat állítására is lesz lehetőségünk.