Kong az ürességtől az Apple űrhajója

Apple's New Headquarters Near Completion GettyImageRank2 Business Finance and Industry
CUPERTINO, CA - APRIL 28: An aerial view of the new Apple headquarters on April 28, 2017 in Cupertino, California. Apple's new 175-acre 'spaceship' campus dubbed "Apple Park" is nearing completion and is set to begin moving in Apple employees. The new headquarters, designed by Lord Norman Foster and costing roughly $5 billion, will house 13,000 employees in over 2.8 million square feet of office space and will have nearly 80 acres of parking to accommodate 11,000 cars. Justin Sullivan/Getty Images/AFP
Vágólapra másolva!
Az USA-ban idén biztosan marad a távmunkánál a cég.
Vágólapra másolva!

A koronavírus-járvány által egyik legsúlyosabban érintett Egyesült Államokban még nem látszik a fény az alagút végén, ennek megfelelően a vállalkozások java sem mostanában lesz képes visszatérni a megszokott kerékvágásba. A Bloomberg beszámolója szerint az Apple arról tájékoztatta a dolgozóit, hogy az idei évben már nem számít az irodai és kereskedelmi egységeiben a megszokott munkavégzési rend visszaállására.

Az Apple Park még 2017-ben, röviddel az elkészülte előtt Forrás: AFP/2017 Getty Images/Justin Sullivan

Ennek megfelelően előreláthatóan az 5 milliárd dollárból (1565 milliárd forintból) nemrég felhúzott, csillaghajós főhadiszállása az év további részében is kong majd az ürességtől. A cég folyamatosan figyelemmel követi lokális szinten a járványhelyzetet, az USA-n kívül és belül ezek függvényében dönt majd a helyi irodák és üzletek kinyitásáról vagy bezárásáról.

Emiatt előfordulhat, hogy egyes helyszíneken még idén tartósan helyreállhat a rend, míg mások átfogó pókhálózást igényelnek majd az újranyitásuk előtt.

Deirdre O'Brien, az Apple kiskereskedelmi üzletágának alelnöke arra kérte az Apple Store-ok munkatársait, hogy amennyiben bezár a kereskedésük, akkor minél előbb csatlakozzanak be a Retail at Home programba, amelyen keresztül otthonról tudnak terméktámogatási munkát végezni. Állítása szerint az elmúlt időszakban rengeteg ügyfélnek kellett sokat várnia, mire valaki foglalkozni tudott az ügyükkel, szeretné minimalizálni a negatív élményt szerző ügyfelek számát.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!