Potenciálisan az internetes ruhavásárlást örökre megváltoztató innovációval állt elő az amerikai Walmart áruházlánc, a Be Your Own Model rendszerének köszönhetően a vevők nem csak a szokásos képeken és fotómodelleken láthatják a ruhadarabokat, de virtuálisan fel is próbálhatják azokat.
Ehhez csak egy instrukcióknak megfelelő fotót kell készíteniük magukról a telefonjukkal, majd a magasságuk manuális megadását követően a rendszer ráretusálja a nézett ruhadarabokat a feltöltött képükre. A realisztikusabb reprezentáció érdekében testvonalakat, gyűrődéseket és árnyékokat is próbál szimulálni a Be Your Own Model.
Egyetlen póló hatféle színben, hétféle méretben, kétféle ujjhosszban is érkezhet. A technológiánk képes megmutatni, hogy ezek bármely variációja miként mutatna az adott személyen
– állítja a Walmart.
A Be Your Own Model olyan 270 ezer ruhadarabot ismer, első körben az iPhone-os mobilappjában tette elérhetővé a vállalat, de hamarosan az androidosba is megérkezik. A ruhaneműket áruló riválisok bánatára a funkciót hajtó technológiát kifejlesztett Zeekit startupot tavaly felvásárolta a Walmart, így aki ugyanilyet szeretne elérhetővé tenni a vevői számára, az kénytelen lesz alternatív megoldás után nézni, már ha jelenleg egyáltalán létezik ilyen.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!