Szabadságra mennek a Jóban Rosszban színészei

Madár Vera
A TV2 sorozata idén nyáron nem tűnik el a képernyőről, a Jóban Rosszban hétköznap esténként új részekkel folytatódik. Nyári szabadságot azonban ezúttal is kapnak a színészek, augusztusban kipihenhetik a forgatás fáradalmait. Legerszki Krisztina, Madár Veronika, Juhász Adrienn és Kárpáti Rebeka meséltek terveikről az Origónak.

Tavasszal volt nagyobb út, kisebbeket tervez

Legerszki Krisztina tavasszal már járt Japánban, úgyhogy a nyári szabadsága alatt csak kisebb utakat tervez. "Kifogtunk egy nagyon jó akciót a barátnőmmel és tíz napot töltöttünk Japánban. Nem terveztük meg itthon előre, hogy milyen látnivalókat nézünk meg, minden programunk ott spontán alakult.

"Belebotlottunk érdekes programokba, láttunk egy gésa beavatást, ami óriási élmény volt számunkra. Sok dolgot tanultam Japánban, amit a saját életemre tudok vonatkoztatni. Nagy street foodisták lettünk, többször ettünk az utcán, például a nyársra húzott osztriga nagy sláger volt. Az étkezdék megbízhatóak, tiszták voltak, nem kellett attól tartani, hogy bármit elkapunk. Szívesen elmennék újra, de Skandinávia, Izland és India is nagyon vonzóak számomra" - mesélte.

Kisebb utakat tervez a nyárra Forrás: TV2

A Jóban Rosszban forgatási szünetében biztosan eljut majd a Balatonra, de egy last minute horvátországi út is szóba jöhet. "Balatonszárszón van a nyaralónk, úgyhogy biztosan többször is fogok fürdeni a tóban, és

az egyhónapnyi szabadság alatt jó lenne sátorral eljutni a horvát tengerpartra.

Nagy utazások nem lesznek már idén, de ezek mellett sokat fogok túrázni a természetben és különböző tanfolyamokra is beiratkoztam. Érdekelnek a gyógynövényekből készített teák, így épp azokat tanulom elkészíteni, és megvettem A hazánk fái című könyvet, amiből tanulok a hazai erdőkről."

"Mivel a munka számomra nem fárasztó, nincs igazán szükségem a feltöltődésre. Engem az tölt fel, mikor szerepelhetek, játszhatok. Szerencsés vagyok, hogy azzal keresem a pénzem, amit imádok, biztosan nagyon fogom várni, hogy a szünet után újra forgassunk” - tette hozzá.

Két fő helyszín: London és a Deák tér

Kárpáti Rebeka a sorozat mellett főiskolára jár, így most a forgatási szünet mellett a vizsgaidőszak végének is örül. "Megvagyok végre a vizsgáimmal, kommunikáció és médiatudomány szakon tanulok, ami önmagában nem túl nehéz, viszont a forgatások nehezítik a helyzetem.

Nagyon szeretem az angol nyelvet és mivel a színészetről is szeretnék minél többet megtudni, éppen londoni work shopokat nézegetek, hogy ottlétem alatt képezhessem majd magam.”

Képezni szeretné magát a szabadság alatt Forrás: TV2

"Az angliai út mellett biztosan elutazunk majd a családdal a Balaton déli partjára, és a belvárosban is sokat mozgok ilyenkor, szeretünk barátokkal kiülni a fűbe a Deák téren a nyári estéken.”

Igazi lusta nyaraló

"Minden évben elutazunk a férjemmel nyaralni, de több kompromisszumot kell kötnünk ahhoz, hogy mindkettőnknek megfeleljen az úti cél, én lusta nyaraló vagyok, aki szeret a parton feküdni és sétálgatni, de ő nem bír sokáig egy helyben maradni" - mesélte Madár Vera.

A Jóban Rosszban színésznője belföldön és külföldön is szívesen töltené a szünidőt, konkrét terveik még nincsenek. "Kevésbé vagyok spontán, szeretek mindent előre megtervezni, de a tapasztalat azt mutatja, hogy nem feltétlenül érdemes.

Augusztus vége jön szóba, akkor kisebb a tömeg és az árak is szolidabbak. Csendes pihenésre vágyom, nem szeretnék nyüzsgést és zajt,

szeretnék kikapcsolni és feltöltődni a négy hét alatt. A központi kérdés nem az szokott lenni, hogy hova tudunk majd elmenni bulizni, de néha szeretek táncolni vagy zenés helyre beülni a nyaraláson."

Minden évben nyaralnak, idén sem hagyják ki Forrás: TV2

"Olyan rég volt ennyi szabadidőm, hogy még nem is igazán tudom, mit kezdek majd vele. Az biztos, hogy az anyukámmal elmegyünk egy wellness hétvégére és jó lenne a barátnőkkel is összehozni egy olyan napot, mikor mindegyikünk ráér és reggeltől estig együtt leszünk. Ha nem épp valami programon leszek, akkor

a klasszikusokat és a modern fantasykat is nagyon szeretem, örülök, hogy lesz időm erre is" -részletezte.

Inkább télen utaznak

Juhász Adrienn januárban már nyaralt, a Kanári-szigetekre utazott párjával. "Nálunk ez épp fordítva történik, mint általában, ugyanis

mi nyáron nem utazunk el hosszabban, maximum a Balatonra jutunk el egy éjszakára.

A párom zöldséggel és gyümölccsel foglalkozik, e szezonális munka miatt pedig ilyenkor a legnagyobb a pörgés, nem eshet ki belőle egy utazás miatt. Januárban szoktunk elutazni, idén már megvolt a nyaralás."

Annak örül leginkább, hogy nem kell majd ingáznia Forrás: TV2

"A pihenés nálunk nagyon aktívan zajlik, ha tengerpartra megyünk, akkor is maximum két napot töltünk a homokban fekve, inkább autót bérlünk és bejárjuk a környéket. Mindig megnézzük a helyi látnivalókat és a környező településekre is eljutunk. Kecelen élünk, innen ingázom a budapesti stúdió és az otthonunk közt, úgyhogy annak örülök a leginkább, hogy négy hétig nem kell majd Budapestre mennem” - mesélte.