Lebontaná a Hír TV köré épült gettót az új vezetés

Szabad kezet kapott
Szöllősi Györgyi tart sajtótájékoztatót a HírTv arculatváltásáról
Vágólapra másolva!
Régi-új műsorvezetőkkel, friss műsorokkal, szabad véleményformálással igyekszik erős őszt produkálni a február óta építkező csatorna. Az év végére megdupláznák a nézettséget, és azt üzenik, nem lehet őket ellehetetleníteni. 
Vágólapra másolva!

A februári égszakadás-földindulás után építkezés kezdődött a Hír TV-nél, ennek hátterét és eredményét sajtótájékoztatón ismertette a csatorna vezetése. Elhangzott, hogy A céljuk az volt, hogy a szakmai stábot egyben tartsák (részben sikerült, de két műsor megszűnt, két képernyős távozott), fiatalítsanak, olyan nézőket vonzzanak be, akik addig soha nem kapcsoltak a Hír TV-re.

Tarr Péter, Lukáts Péter és Pauwlik László Fotó: Polyak Attila - Origo

Volt szó „berozsdásodott műsorstruktúráról", amit frissíteni kellett, „megkerülhetetlen brandről", amely a Hír TV lett a vezetők szerint, elhangzott még az „új látványvilág", az „óriási háttérmunka" kifejezés, és az, hogy megpróbálták ellehetetleníteni őket (többek közt azzal, hogy kormánypárti politikus nem mehet vendégnek), de ez az új vezetőség szerint nem fog menni.

Pauwlik László vezérigazgató Fotó: Polyak Attila - Origo

Több új és megújult műsorral próbálja növelni nézettségét a csatorna. Mint Tarr Péter, a tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese az Origo kérdésére elmondta, nem az M1-hez vagy az ATV-hez hasonlítják magukat, 18+ a célcsoportjuk (tehát minden felnőtt korú néző), és az a céljuk, hogy karácsonyra megduplázzák A napi közönségarányukat. Ehhez új, visszatérő és régi arcok mellett friss műsorok is kellenek.

Szöllősi Györgyi Fotó: Polyak Attila - Origo

Tarr mellett Pauwlik László, a Hír TV vezérigazgatója, Lukáts Péter kreatív kommunikációs igazgató, valamint Szöllősi Györgyi és Bodacz Balázs műsorvezetők is beszéltek az eseményen. Kiderült, hogy Reisz András nemcsak meteorológiával foglalkozik majd, a reggeli műsort pedig Farkas Krisztina szerkeszti. Az esti sáv 18 órakor kezdődik, 20 órától beszélgetős műsorok következnek.

Veiszer Alinda Fotó: Polyak Attila - Origo

Hétfőn orbánozással elrajtolt az Alinda című talkshow, ez heti négyszer van képernyőn. Kovács Kokó István Középkezdés címen kapott egy heti műsort, kedden lesz adásban: ennek főcíme olyan, mint egy heavy metal együttes klipje, zenében és képi világában egyaránt.

Bodacz Balázs műsorvezető Fotó: Polyak Attila - Origo

Szerdán jön a Szabadfogás, hét véleményformáló emberrel, ami az előzetes alapján picit olyasmi, mint a Heti hetes, bár nem a nevettetés a cél, és vélhetően csak szórványosan kerülnek elő 30-40 éves színházi adomák. Gyakori vendégek lesznek ebben a műsorban Wahorn András, Konok Péter, Csintalan Sándor, Gaudi-Nagy Tamás. Bella Levente is képernyőn lesz a Csörtében, csütörtökön, állandó vendégekkel. Életmóddal, utazással foglalkozó magazinműsor is lesz a csatornán.

Szöllősi Györgyi 10 év után visszatért Fotó: Polyak Attila - Origo

Szöllősi Györgyi elmondta, hogy tíz éve egy vezetőváltás után ment el a közmédiába a Hír TV-ről, most egy vezetőváltás után került vissza oda. Garanciát kapott arra, hogy szabadon kérdezhet, de így is több hónapig gondolkodott, míg igent mondott.

Szabad kezet kapott Fotó: Polyak Attila - Origo

„Lebontanák a gettót, amit az előző vezetés épített a Hír TV köré" – hangozott el. A vezetés szerint az új Hír TV szabad és objektív lesz, olyan csatorna, amelyhez „a gondolkodni is képes konzervatív tévézők" is ragaszkodnak. A mostani vezetés szerint meg kell mutatni, hogy 260 ember dolgozik azért, hogy nézett adó legyen, ezért kell váltani, mert

A múlttal történő szakításhoz új zenék, új arculat, új hang, új kommunikációs stílus kellett, és érkezett még egy komplett stylist-csapat, hogy legyen valami koncepció a képernyősök megjelenésében.

Dupláznák a közönségarányt Fotó: Polyak Attila - Origo

Mivel az állami reklámpénzekre már nem lehet ott számítani, a Hír TV-nek eztán részben a piacról kell megélnie, így hamarosan elkezdi közölni nézettségi adatait: de láthatóan már több a napi fogyasztási cikk-reklám, mint korábban.

Az új Hír TV-sek imázsfotóit itt leli.