Milyen szempontokat vett figyelembe, amikor összeállította a csapatát? Mit keresett a versenyzőkben?
Nagyon érdekes, mert utólag kezdtem átgondolni, hogy a mesterek mi alapján válogattak énekeseket a csapataikba. Mikor a válogatás végén már csak jó énekesek vannak versenyben, van egy koncepcióváltás, hisz ott már mindenki tehetséges, így más szempontokat is figyelembe kell venni a döntésnél. Rájöttem, hogy mindenki olyanokat választott, amilyen ő maga. Tóth Gabi csapatában nagyon ügyes, technikás versenyzők vannak, Majkánál a showmanek, az előadótípusok, mint amilyen ő is. Nálam a legfőbb szempont az volt, hogy mennyire szerethetőek ezek az emberek, milyen a személyiségük.
A színházi tapasztalataimból kiindulva egy-két hamis hangot elnéznek az embernek, ha valaki szerethető.
Szerintem a színpad a személyiségek harca, és mind a három versenyzőmet gyorsan meg fogják szeretni a nézők.
Néhány mondatban bemutatná őket?
Egy legényem van, Dávid, aki egy nagyon tiszta lelkű srác. Nagyon jó karakter, aki tud kemény rockos lenni, de közben elképesztően mélyérzésű fiú. Tipikusan az az ember, akinek jó szívvel a kezébe adnád a lányodat, mert megbízol benne. Nem nagyon láttam még 28 évesen olyan pasit, aki ennyire erős, de közben romantikus, kedves, és ennyire tisztelettudó. Talán ő az utolsók egyike, nem mellesleg fantasztikusan énekel. Ott van még Lili, aki gyakorlatilag úgy közvetíti a dalokon át az érzéseit, amit nem nagyon láttam még. A próbateremben is libabőrös vagyok, mikor meghallom, hogyan gyakorol. Szilvitől nagyon nagy fejlődést várok. 15 évesen így kiállni a színpadra, és így előadni hangban, mozgásban, fejben, az valami nagyon egyedi. Profi körülmények közt olyan tempóban fejlődik, mint akit kilőttek azt űrbe. Elképesztő.
Hogy kell elképzelni a közös készülést? Mennyire veszi ki a részét mesterként az élő show-ra való felkészülésben?
Én egy igazi terrorista vagyok!
Igyekszem ott lenni mellettük minden fontos eseményen, de ha valamiért nem jutok el a próbára, akkor mindig megkérem őket, hogy vegyék fel videóra, és küldjék el nekem, hogy át tudjuk beszélni. Közösen építjük fel a stratégiát, megbeszéljük a hibákat, és együtt tervezünk. Jó kis csapatom van, akik megfogadják az instrukciókat. Én színházban nőttem fel, 15 éves korom óta állok színpadon, így maximálisan tisztában vagyok azzal, hogy mennyire kell a kontroll, mennyire kell a rendező. Hallgatnak rám, és ez jó.
Mennyire baráti a viszonyuk?
Abszolút az, erre nagyon figyelek, de időnként úgy érzem magam, mintha inkább az anyjuk lennék. Féltem és óvom őket.
A színészi pályája elején volt hasonló mestere, aki segítette elindulni?
Nem nagyon volt, ez sajnos nem annyira jellemző a színházi világban.
A négy mester közt milyen a hangulat?
Ha van is feszültség, az a műsorban marad, nem visszük ki, nem hagyjuk, hogy a magánéletünkben is folytatódjon. Fontos dolog, hogy ha egymásnak is feszülünk, azt tudjuk a helyén kezelni abban az adott szituációban.
Majkával 18 éve vagyunk barátok. Ha nem értünk valamiben egyet a forgatáson, utána nem folytatjuk a veszekedést telefonon.
Mennyire fontos, hogy az Ön csapatából kerüljön ki a győztes?
Egyáltalán nem az. Nekem az lenne a legjobb érzés, ha az én három versenyzőmet pár lépéssel közelebb tudnám segíteni a vágyaikhoz, az álmaikhoz. A műsor után is számíthatnak rám, anyáskodó típus vagyok, a show után is fel fogom venni nekik a telefont, és ha tudok, segítek.