2016 óta vannak jelen a video megosztón, és 2019 óta egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, főként a korona vírus járvány megjelenése óta.
A csatorna ötlete azután merült fel a szülőkben, amikor kislányukat tévesen diagnosztizálták egy súlyos agyat érintő betegséggel, amiért az orvosok azt gondolták, hogy Anastasia soha nem fog tudni beszélni.
Szerencsére a diagnózis téves volt és a kislány azóta több nyelven is beszél. A szülők feladták az állásukat, elköltöztek Amerikába és létrehozták együtt a Like Nastya csatornát, hogy azon keresztül bemutathassák a kezeléseket és a kislány fejlődését.
Ezen elég hamar átlendültek, hiszen a szórakoztató tartalmú videókat egyre többen kezdték követni. Eleinte játékokat mutattak be, azóta már alcsatornáik is vannak más-más gyermekeknek szóló tartalmakkal, amelyeket több nyelvre is fordítanak, hogy még több felhasználót érjenek el.
A kislány jelenleg több, mint 150 millió követővel rendelkezik és közel 28 millió dollárt (9 milliárd forintot) keresett a tavalyi évben, de követői száma azóta is folyamatosan növekvő tendenciát mutat.