Paris Hilton, a visszataszító

Vágólapra másolva!
Bármibe fog is a botrányhős Hilton lány, valahogy mindig kiérdemli a közönség szánalmát. Most éppen egy reklámfilmeket díjazó szakmai zsűri ítélte oda neki a legvisszataszítóbb jelenségnek járó citrom-díjat.
Vágólapra másolva!

Nem telik el hét anélkül, hogy Paris Hilton ne okozna néhány derűs pillanatot, szinte már hálásak is lehetnénk ezért neki. Most éppen egy nemrég bemutatott reklámfilmjével érdemelte ki megint a figyelmet. A Good, Bad and Ugly (vagyis a Jó, a Rossz és a Csúf, akár Sergio Leone 1966-os klasszikus westernfilmje) nevet viselő, reklámfilmeket díjazó gálán ugyanis a "Csúnya" kategória nem túl hízelgő díját ítélték oda neki.

A második alkalommal megrendezett díjkiosztón a nők szerepét ünneplik vagy gyászolják a reklámokban, így három fő kategóriában osztják ki a díjakat. Értelemszerűen a Jó, a Rossz és a Csúf mezőnyben alakulhat ki verseny, tavaly például Christina Aguilera kapta a legrosszabbnak járó díjat, a Skechers reklámfilmekben eljátszott könnyűvérű rosszlány megformálása miatt.

Idén Paris Hilton egy gyorsétteremlánc reklámfilmjében tűnt fel, egy falatnyi bikiniben mosta le a cég emblémájával díszített autót, miközben rendkívül erotikusan próbált tetszelegni a hamburgerevő férfiak előtt. A Good, Bad and Ugly zsűrije szerint a szöszi örökösnő már nem csak unalmas, hanem egyenesen visszataszító jelenség: az ember biztosan nem vesz meg semmit, amit csontos testével próbálnak eladni. Így véleményük szerint Paris valóban kiérdemelte az "Ugly" díjat, ő persze nem vette át személyesen a szervezők ajándékát. Igazából nem értjük, miért, hiszen eddig minden alkalmat megragadott, hogy díjakkal a kezében a fotósok előtt pózolhasson.