A beszélgetésen Fáy Miklós kritikus, Haraszti Miklós valamint az [origo], az Est.hu, az Index, a Magyar Nemzet és a Magyar Hírlap újságírói vitatkoztak arról, hogy meddig terjedhet a reality show-k és különösképp a Bár nyilvános intimitása, illetve, hogy mennyire fogadják be a magyar tévénézők a sorozatot, mennyiben tud sajátosan magyar lenni a Bár.A kérdésekről megoszlottak a vélemények. Felemrült, hogy a magasabb pénzjutalom vagy a sorozatban sugárzott több szex hogyan befolyásolná a versenyzők magatartását, de ebben a témában sem született megállapodás.
A Bár "magyarságát" egy újságíró abban látta, hogy a másutt országosan nézhető reality showkkal szemben nálunk egy kicsi, alig 2%os nézettségű csatorna sugározza a sorozatot. A műsorhoz ambivalens fogadtatását a pletykálkodáshoz hasonlították a résztvevők: mindenki szeret petykálkodni, de alapjában véve rossz tulajdonságnak tartjuk. Abban a kérdésben, hogy a kezdeti erotikus töltet elmaradásának a magyar tévénézők eluatsító véleményétől való félelem-e az oka, nem született konklúzió.
A csatorna elvárásaihoz képest a műsor még kisebbfajta botrányt sem kavart, amit a vita résztvevői egyértelműen a Viasat 3 alacsony nézettségével magyaráztak. A beszélgetést hamarosan levetíti a Visat3.
A Bárban, azaz a Fashion Café üzletterében alig lézengenek a vendégek, pedig az utolsó kieső, Tomi fotókiállítása is megtekinthető a falakon. Talán az erős lámpákkal bevilágított rettentő meleg vendégtér vagy a szerepléstől való ódzkodás az oka, hiszen a Café bejáratában magyar és angol nyelvű táblák figyelmeztetik a tudatlan vendégeket arra, hogy odabenn mindent kamerák rögzítenek. Az utcára kihelyezett asztaloknál többen ülnek.
[origo]
Korábban az [origo]-ban:
Bár: irányított figyelem
Magyar gyártású reality show-t indít a Viasat3