Utolsó teszt az évzáró előtt

Vágólapra másolva!
Az idén a Ferrari Challenge versenysorozat utolsó három versenyét a Ferrari házi pályáján, Mugellóban rendezik meg. A Warm Up Racing csapata tesztnapot tartott a Hungaroringen, ahol nem csak a csapat két magyar pilótája, hanem több jövőbeli versenyzőjelölt is beült a 490 lóerős versenygépekbe.
Vágólapra másolva!

Fotó: Körber László [origo]

A szerelőcsapat gyorsan kicserélte a sérült alkatrészt, folytatódhatott a teszt
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


A Warm Up Racing három pályára kiképzett Ferrarit szállított ki a versenypályára. Reggel kilenckor már készen is állt a rögtönzött műhely, és már csak az üzemanyagot kellett betölteni az autókba. Szerencsére a vizes aszfaltra tervezett Pirelli abroncsokat a napsütésben fürdő tesztnapon nem kellett elővenni. A slick gumikat viszont rendesen elkoptatták a résztvevők.

Válint Tibor fekete Ferrarijával 104 kört tett meg, ami meglehetősen szép program, ha figyelembe vesszük, hogy egy átlagos Ferrari Challenge verseny megközelítőleg húsz kör. 1:54:741-es idővel sikerült megjavítania az eddigi legjobb köridejét. Plusz egy személlyel is alig egy másodperccel autózott rosszabbat.

Fotó: Körber László [origo]

Alessandro Lippi, a Warm Up Racing vezetője mutatja az eltört féltengelyt
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Diego Roda távozott a csapattól, az utolsó hétvégén már nem vesz részt a versenyeken. Az így felszabadult autót a rali világából ismert, jelenlegi éllovas Spitzmüller Csaba kóstolgathatta két társával egyetemben, 102 kört tettek meg. Spici a teszt szünetében elmondta, elég furcsa neki, hogy az útszéli tárgyak ilyen messze vannak és hogy a kanyarokban a csúszáshatárt nem kell direkt átlépni, mint a raliban szokás. A nap végén 1:56:431-es idővel büszkélkedhetett, ami szinte hihetetlen teljesítmény első próbálkozásra.

Jánosi Sándor pár szerencsés jelenlévőt autóztatott meg égszínkék Ferrarijával, ami sajnos a bal hátsó féltengely törése miatt félbeszakadt. A műszaki problémát a szerelők gyorsan elhárították, így folytatódhatott a program. Délután Bús Edina ült be Jánosi mellé a versenyautóba, hogy tovább ismerkedjen a Ferrarival. Pár kör múlva helyet cseréltek, és Jánosi Sándor instruálta a tehetséges autóversenyző hölgyet. Elérkezett az ideje, hogy Edina egyedül tapasztalja meg az F430-as képességeit. Első körében 2:10:00 körüli időt futott, amit a teszt végére 2:04:538-ra javított.

Fotó: Körber László [origo]

Jánosi Sándor és Bús Edina beszélgetnek, mielőtt a versenyzőhölgy kigurul a bokszutcából a pályára
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)


Az edzés után Warm mindenki az utolsó, mugellói hétvégére koncentrál. A Ferrari dimbes-dombos pályáján nem csak szép versenyautók köröznek, de ha Felipe Massa lesz a Forma-1-es világbajnok és a Ferrari elnyeri a konstruktőri világbajnoki címet, minden bizonnyal óriási népünnepély veszi kezdetét.