Nagy biznisz a foci-VB az Adidas számára, a német vállalat ugyanis legalább 2 milliárd eurós bevételre számít a futballtól következő évben, nagyrészt a brazíliai világbajnokság kedvező hatása miatt. A vállalat elárulta, hogy már az év második felétől bevezetik azokat a termékeket a piacra, amik a jövő évi világbajnoksággal kapcsolatosak.
Tavaly egyébként 1,7 milliárd eurós bevételt hozott a ladbarúgás az Adidas számára, idén azonban értelemszerűen valamelyest alacsonyabb figyelmet kap az üzletág, mivel EB-t és VB-t csak négyévente rendeznek. A figyelem így olyan üzletágakra terelődnek, mint a futás, vagy a fitnesz.
Bár az Adidas csak a második legnagyobb sportszergyártónak számít a Nike miatt, a fociban továbbra is a német cég az úr, hiszen a cipők, mezek, labdák, stb. eladásából származó bevétel valamelyest alacsonyabb az amerikai cégnél. A teljes részesedést tekintve pedig egyre kisebb a különbség a Nike és az Adidas között, utóbbi számára külön kedvező, hogy az "árbevétel-tuningoló" VB-t egy latin-amerikai országban rendezik, melytől nagy növekedést remél az Adidas a teljes árbevételt tekintve.
Az Adidas árfolyama (Xetra)