17 milliót kap adásonként Fábry Sándor cége

Fábry Sándor
Vágólapra másolva!
A műsor a helyszínen tud spórolni, már nem a Millenárison veszik fel, hanem az MTVA egyik óbudai stúdiójában.
Vágólapra másolva!

"Az MTVA és a Triso Produkció Kft. 2015. december 31-ig szerződött a Fábry című műsor elkészítésére. A megállapodás alapján 16 epizódot kell elkészítenie a Triso Produkció Kft.-nek, amelyek egyenként 74 perc hosszúak lesznek. A műsorszámok ellenértéke darabonként 17 000 000 Ft + áfa" – közölte a Bors megkeresésére az MTVA sajtóosztálya.

A műsor ugyanakkor a helyszínen tud spórolni, már nem a Millenárison veszik fel, hanem az MTVA egyik óbudai stúdiójában. A show 2015. március 19-én újra a közmédia képernyőjére kerül: az epizódok a tavaszi struktúrában csütörtökönként, kétheti rendszerességgel fognak megjelenni, a díszlet pedig kisebb ráncfelvarráson esett át.

Fábry Sándor Forrás: Origo

Más éra, más elvárások

Fábry nagyon nézett show-t vitt az RTL Klubon, majd saját műsora producere lett, és átment a közmédiára, erről az Origónak is mesélt. "Az RTL-es korszakot és az MTV-s időszakot, ahogy erre már utaltam korábban, nem kívánnám szembeállítani, mivel az egy más éra volt, más elvárásokkal, keményebb nézettségi követelményekkel. Most jól érzem magam, de kétségtelen, hogy voltak problémák az elején, mert egészen más szerep elvezetni egy műsort, mint a gyártási rész minden felelősségét is viselni" - nyilatkozta. Erről hosszabban itt olvashat.

Nem akar politizálni

Fábry 2014-ben is adott nekünk interjút, akkor Hofiról, a magyar stand-upról és sok más témáról is kérdeztük. "A jelenlegi kormánnyal én ugyan egyre kevésbé szimpatizálok, de az ellenajánlattal még kevésbé. Az én szlogenem régen is úgy hangzott, hogy Orbán-párti vagyok Horn Gyulához képest, ugyanakkor a mostani kormányzat bizonyos intézkedéseivel szemben vannak ellenérezéseim" - mondta akkor. Az interjú itt olvasható.

Hányan nézik?

Érdemes ránézni a nézettségi számokra is: ahogy az várható volt, a populáris, bulvársajtónak is eladható celebek eltűnése, a csatornaváltás után esett a nézettség, de ezen nem is lepődött meg senki. A közmédia már nem tolt bele akkora promóciót, mint az RTL (de legalábbis egészen másfélét), a kulturális közegből érkezett vendégek pedig nem kötnek le annyi tévézőt, mint az RTL arcai, a csatorna celebjei. A számokat itt találja.