A Coca-Cola HBC közölte, hogy a vállalatfelvásárlási folyamat várhatóan 2019 második negyedében fejeződik be, és ezzel a Bambi újabb fejlődési lehetőségekhez jut Szerbiában és a térségben, valamint komplementer, azaz kiegészítő termékkategóriákkal bővülhet - írja a vajdasági Magyar Szó.
Zoran Bogdanović, a Coca-Cola HBC AG főigazgatója kijelentette, hogy
az akvizíció jó alkalom a termékskála kiegészítésére, és tovább erősíti a cég egyébként is meghatározó piaci szerepét.
Szerinte a Bambi legnagyobb értékei közé tartozik az erős áruelosztó hálózat.
Svetoslav Atanasov, a szerbiai és montenegrói Coca-Cola HBC vezérigazgatója úgy értékelte, hogy
Szerbia rendkívül attraktív helyszín a külföldi beruházók számára, és fél évszázaddal a Coca-Cola szerbiai gyártásának megkezdése után készek támogatni a cég e fontos döntését.
A Bambi legismertebb termékmárkái közé tartozik a Plazma, a Wellness, a Zlatni pek és a Josh.