Új központot nyit a Tesco Budapesten, 800 új munkahely jön létre

Tesco
Signage is pictured at a branch of Tesco in south London, on January 9, 2018. / AFP PHOTO / Justin TALLIS
Vágólapra másolva!
A Tesco megnyitotta új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központját Budapesten. A döntéssel a folyamat végére 800 új, specialista munkahely jön létre Magyarországon – áll a vállalat Origóhoz eljuttatott közleményében.
Vágólapra másolva!

Az új központ feladata a Tesco cseh, lengyel, magyar és szlovák munkatársainak dedikált támogatása lesz. Ahogy az Origo már akkor megírta, a Tesco közép-európai vezetése már decemberben elkötelezte magát a magyar főváros mellett.

Illusztráció Forrás: AFP/Justin Tallis

A bejelentés szerint a központ több száz új munkakört hoz létre az alábbi négy fő területen:

  • bérszámfejtés, illetve
  • munkaügyi adminisztráció,
  • termékadminisztráció,
  • ügyfélszolgálat.

„Az, hogy Magyarországon hoztuk létre az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központunkat, nemcsak a Tesco Magyarország történetében kiemelten fontos mérföldkő, de jól mutatja elkötelezettségünket közép-európai, így a magyar piacunk iránt is” – hangsúlyozta Matt Simister, a Tesco Közép-Európa vezérigazgatója.

Hozzátette, hogy a Tesco befektetési döntésében

meghatározó szerepet játszott a magyar kormány befektetőbarát hozzáállása és az ország gazdasági teljesítménye.

„A Tesco Magyarország kormányával kötött stratégiai partnersége eddig is markánsan tetten érhető volt a Tesco magyar szállítók és munkatársak iránti elkötelezettségében és a folyamatos beruházásokban. Az Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ megnyitása pedig egy új és izgalmas fejezetet nyit a Tesco magyarországi életében” – mondta Simister.

Közép-európai hálózatának munkáját támogatja a brit lánc Budapestről (illusztráció) Forrás: Shutterstock

Az új Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ a Tesco Business Services része. A Tesco Business Services a Tesco Csoport olyan multidiszciplináris vállalata, amely a Tesco minden piacán napról napra támogatja a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálását.

„A budapesti munkatársak a már létező, specialista nemzetközi csapatokba integrálódnak.

Biztos vagyok abban, hogy az új budapesti Üzleti és Technológiai Szolgáltatások Központ Magyarország egyik legjelentősebb szolgáltató központjává és nagyszerű munkahellyé válik majd”

– mondta Sumit Mitra.

A Tesco Business Services vezérigazgatója hozzátette,

az új központ Magyarországra hozatalában fontos szerepet játszott a kiválóan képzett magyar munkaerő, a megfelelő infrastruktúra és oktatási háttér.

A Tesco 2004-ben már megnyitott egy hasonló központot Indiában, a bengaluruit, azért, hogy egységesítse és egyszerűsítse működését, annak érdekében, hogy világszerte több millió vásárló számára jobbá tegye a vásárlói élményt, és megkönnyítse a Tesco Csoport több mint 440 000 dolgozójának munkáját.