A világ legfényűzőbb elektromos autója - Mercedes-Benz EQS menetpróba

Mercedes EQS menetpróba
Vágólapra másolva!
Taktikát váltott a stuttgarti autógyártó: míg eddigi villanyautói a meglévő belső égésű motoros modellek átalakításával készültek, a zászlóshajónál nem engedhettek meg kompromisszumot. Gyakorlatilag fehér lappal indult az 5,22 méteres luxuslimuzin tervezése, amiből kívül-belül elképesztő formák születtek, a műszaki tartalom pedig párját ritkítja. Mindez nem jelenti azt, hogy temetni kéne az S-osztályt (főleg sofőrös autóként), csak mostantól más jelentheti a mércét.
Vágólapra másolva!

Kevesen kérdőjelezik meg azt a hosszú-hosszú évtizedekre visszanyúló nézetet, miszerint a mindenkori Mercedes S-osztály az autógyártás csúcsa. Erre épp a stuttgarti márka egy olyan ellenérvvel állt elő, amellyel még a legújabb S-osztály ismeretében is nehéz lenne vitatkozni. Ez pedig nem más, mint a tanulmányból valósággá vált EQS, amely minden bizonnyal a 2020-as évek eső felének iránymutatója lesz mind a komfort, mind a divat, mind a műszaki megoldások tekintetében – tengeren innen és túl egyaránt. Íme, a márka első kifejezetten elektromos platformra épülő autója.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Megrázó adatok a katalógusban

Bár az EQS hossza 5,22 méter, és akkora benne a hátsó lábtér, mint a JumboJet business osztályán, Sindelfingenben továbbra is inkább a hagyományos formavilágú, orrán kiálló csillagot hordó és belső égésű motoros S-osztályt ajánlják sofőrös limuzinként. Holott a mai szupergazdagok már nemcsak a nercbundát, hanem a fosszilis üzemanyaggal működő autókat is kezdik távol tartani maguktól a világ fejlett nyugati térségeiben. Legalábbis akkor, ha a jármű úgy környezetbarát, hogy közben nem kíván semmiféle kompromisszumot a használhatóságát illetően.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Nos, a Mercedes EQS a maga 676-780 kilométeres hatótávolságával (ezek a 450+, illetve az 580 4Matic WLTP-adatai) lényegében semmivel sem marad el a hagyományos, belső égésű erőforrással hajtott csatahajók autonómiájától.

A ma még mindig az egyik legfontosabb kérdés, a „mennyit megy el egy töltéssel" tehát már nem akkora gond többé.

A töltési időről pedig legyen elég annyi, hogy 300 kilométerre elég áram 500 A erősséggel negyed óra alatt töltődik a kiviteltől függően 95-114 kW kapacitású lítium-ion akkumulátorcsomagba, feltéve, hogy sikerül találni 200 kW-os szupertöltőt.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Persze a legtöbb nyilvános állomáson ennél azért lényegesen hosszabb idővel kell számolni, a garázsba telepített wallboxnál pedig 5-10 órán keresztül (11, illetve 22 kW-os készülék) táplálkozik a Mercedes. Természetesen, ahogyan más márkáknál, úgy itt sem érdemes készpénznek venni a gyári hatótávot, különösen autópálya-tempónál vagy hűvösebb időben, de kétségtelen, hogy ez a limuzin magasra tette a mércét, és a mindennapi szükségletek tekintetében nyugodtan tekinthető teljes értékűnek – természetesen akár telefonról szabályzott töltési folyamattal és előklimatizálással.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Hiperaktív óriás, hátsókerék-kormányzással

Noha az akkutechnológiája és OTA-fejlesztést kínáló menedzsment-szoftvere önmagában is megsüvegelendő, akad még durrogtatni való puskapor. Már a 333 lóerős, 568 Nm nyomatékot hadrendbe állító középső változat, a 450+ menetteljesítményei is fölényesek (álló helyzetből 6,2 másodperc alatt gyorsul százra), a kétmotoros, így összkerékhajtású 580 4Matic változat rátesz még egy lapáttal: 523 lóerős, a nyomatéka pedig teherautónyi 855 Nm. Lefelé a 292 lóerős EQS 350 bővíti a kínálatot, a csúcson pedig nemsoká az alaposan átalakított AMG-modell áll, drámai 762 lóerővel.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Az EQS minden sebességtartományban süketszobára emlékeztető utasterében szürreális élmény az utazás: nem csupán egy másik dimenzió, hanem egy teljesen más világ nyílik meg benne, még a „sima" S-osztályhoz képest is (amelyből amúgy az S580e néven egy új plug-in hibrid változat érkezett, hathengeres benzinessel és 150 lovas villanymotorral, nagyjából 100 kilométeres e-hatótávval). Ezt a modellt ugyanis teljesen más elvek alapján tervezték, és

a Mercedesnek teljesen igaza van abban, hogy kolosszális méretei ellenére az EQS-t nem a hátsó sorból lehet a legjobban élvezni.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

2,5 tonna feletti testét a tőkesúlyként viselkedő, padlóba süllyesztett akkupakk, az adaptív magasságú és feszességű felfüggesztés, valamint a 4,5 fokban forduló hátsó kerekek révén ívben, egyenesben és hajtűkanyarban sportkocsikat meghazudtoló agilitással lehet irányítani, légrugói pedig kivasalják az úthibákat. A saját kezű parkolás is játék a bálnával, de még jobb, ha a teljes procedúrát rábízzuk az asszisztensre. Felárért (akár utólagos frissítéssel) látványosan, 10 fokban kormányzott hátsó kerekekkel is meg lehet rendelni, így a fordulókör 10,9 méter, akárcsak egy kompakt autóé.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Üdvözöljük az űrhajó fedélzetén!

Akad a menettulajdonságok mellett egy más is, amivel egyértelműen üzeni: tulaj helye nem a hátsó ülésen, hanem kormány mögött van. Ez nem más, mint az előtte elterülő lehengerlő formájú és kidolgozású műszerfal, amely alapesetben különálló digitális műszeregységgel és középen óriási tablettel készül, akárcsak a többi drágább Mercedesben. Ám az igazán lenyűgöző megjelenéshez be kell ikszelni a Hyperscreen nevű opciót az extralistán, ami a műszerfal teljes hosszában végighúzódó (a közös fedőüveg alatt valójában három önálló részből álló) óriásképernyőt jelent, érintős vezérléssel és haptikus visszajelzéssel.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Különleges a HEPA-szűrővel ellátott, aktív szenes szellőzés és az automatikus ajtónyitás is, akárcsak a Mercedes intelligens felfüggesztése, ami nem csupán a vezetési stílushoz és útviszonyokhoz igazodik, hanem a GPS koordináták alapján el tud menteni neuralgikus pontokat.

Hogyha a hazaúton van pár fekvőrendőr, azokat egyenként, előre tervezetten át tudja „repülni",

és minden apró vezetési szokást rögzít, ezeket 7 külön profilba rendezve tud tárolni. A gyári navigátor is villantósabb a megszokottnál: ha a cím távolabbra esik a megtehető hatótávolságnál, belekalkulálja a töltést, sőt előtemperálja az akkut.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Ez a funkció nyilván hasznosabb az amúgy látványos adaptív hangulatvilágításnál, meg a mesterséges motorhangoknál. Az MB UX kezelőfelület mesterséges intelligenciával ismeri ki a sofőr szokásait és hozza előtérbe a tengernyi funkció közül a leggyakrabban használtakat, az aszisztensekkel pedig Dunát lehetne rekeszteni – meghatározott útszakaszokon 60 km/h felett már önvezetésre is képes az új limuzin. Mindemellett a Mercedes nem kevesebbet állít, minthogy head-up kijelző szélvédőre kivetített képét az agyunk 77 colos tévének érzékeli.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Itt már nem számít, lesz-e rá állami támogatás

Lassan eljutunk oda, hogy akár álló helyben, az utastérben ülve szimulátorként használjuk az autót, csak hogy egy kicsit feldobjuk vele a home office időszak két teams megbeszélése közötti holtidőt. Ugyanakkor a világ legáramvonalasabb kocsijának számító Mercedes EQS a külcsínre alapesetben is sokat ad, amit persze fokozni is lehet 19-22 colos kerekekkel, morcosabb AMG-Line optikával, kétszínű Edition-1 fényezéssel, az egész tetőre kiterjedő tetőablakkal, valamint digitális LED- fényszórókkal. Utóbbiak információt is tudnak vetíteni az útra (segédvonalak, figyelmeztető jelzések).

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

Jelen pillanatban a 41,28 millió forint alapárú 450+ az induló modell, a csúcs pedig a 49,99 milliós 580 4 Matic, a konfigurátorban már megjelent az EQS 350 belépő verzió is potom 36,74 millióért.

Közben ugrásra készen várja a rajtot a már említett, 762 lóerős Mercedes-AMG EQS 53 4Matic + sportkivitel is,

függőleges rácsimitációs hűtőmaszkkal és a kínálatban egyedüliként 210 helyett 250 km/h-ban maximált végsebességgel. Le kell szögezni, hogy olcsó árammal és ingyenes parkolással sem térülne meg soha még az olcsóbb EQS modellek vételára sem, de itt nem is a megtakarítás a lényeg.

Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba
Mercedes EQS menetpróba

A 16,5-20 kWh/100 km fogyasztás is inkább a világelső műszaki tartalom felett érzett büszkeséget erősítheti a tulajdonosban, főleg, ha megújuló energiaforrásból sikerül tölteni. Európában és Amerikában már csak az új törvényi szabályozások miatt is ez a jövő előfutára, kritika egyedül a hátsó üléseknél korlátozott fejtér miatt illetheti. Bár a Tesla Model S már jó pár éve piacon van, kialakítása miatt nem tekinthető igazi luxuslimuzinnak, a Porsche Taycan is inkább ötajtós kupé, úgyhogy az EQS nyugodtan tekinthető első fecskének – de a többi prémiummárka sem lesz sokáig adós a válasszal.