Bivalyerős, Vitara méretű szabadidő-autó a legújabb Smart

Smart #1
Vágólapra másolva!
Kínai technikával, de német dizájnnal mutatkozott be a #1 nevű SUV.
Vágólapra másolva!
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1

Csütörtök este Berlinben mutatkozott be a Smart szemléletváltását jelző első új modell, a #1, amely a Geely fejlesztése (a Volvo kínai tulajdonosa 2019 óta a Smart 50 százalékát is birtokolja). A megállapodás értelmében

a gyártás és a fejlesztés a Geely-re hárult, a Daimler csak a dizájnért felelt.

Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1

Fontos mérföldkő a #1 megjelenése a Smart életében, a kiskocsikat gyártó vállalat ugyanis legutóbb 2014-ben mutatott be új modellt. A kocsi szériaváltozata kívülről alig tér el a tavaly ősszel a Müncheni Autószalonon bemutatott tanulmánytól, viszont a belső térről - amelyről a Smart azt állítja, hogy közel akkora, mint a Mercedes E-osztályé - csak most kaphattunk pontos képet.

Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1

A fedélzeti infotainment rendszer is a Geely fejlesztése, nincs köze a Mercedesekben használt MBUX rendszerhez. Egy

rókaként jelenik meg a 12,8 colos érintőképernyőn a fedélzeti rendszer mesterséges intelligenciájának az avatárja,

de később más figurák is választhatóak lesznek. Természetesen a Smart #1 képes vezeték nélküli szoftverfrissítések fogadására, az autót vezérlő programok 75%-a frissíthető a távolból.

Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1

Ahogy egy ideje már minden Smart, a #1 is kizárólag elektromos hajtással kerül forgalomba. 66 kWh kapacitású a nikkel-kobalt-mangán akkumulátor, és természetesen a padlóban kapott helyet. Főleg neki köszönhető, hogy a Vitara-méretű szabadidő-autó igen nehéz lett,

a tömege 1820 kg.

Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1

Egy töltéssel akár 440 km-t is meg lehet tenni a gyár számításai szerint, ami a nagy akku mellett a kis légellenállásnak is köszönhető: a lekerekített forma, a rejtett kilincsek és a zárható hűtőmaszk révén az alaktényezőt 0,29-re tudták leszorítani. A 400 voltos fedélzeti rendszer 150 kW teljesítményű egyenáramú gyorstöltést tesz lehetővé, amivel kevesebb mint fél óráig tart a töltés 10-ről 80 százalékra.

Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1
Smart #1

A hátsó tengelyt hajtja a 272 lóerős, 343 Nm nyomatékú villanymotor,

de a jövőben elképzelhető gyengébb, és erősebb, kétmotoros, összkerékhajtású verziók megjelenése is, a rugalmasan alakítható SEA platform ugyanis lehetővé teszi a variálást. Szintén valószínű, hogy a jövőben többféle kapacitású akkumulátor is választható lesz. 2022 végétől lesz rendelhető az új Smart, az első példányok 2023 első felében érkeznek meg a vásárlókhoz.